تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سبد نشا برنج زنجان

مهرداد فرهادی
2020-11-13
15:27
No Responses
خرید سبد نشا برنج زنجان
رنگ سینی نشا برنج برای خرید در زنجان سبز و مشکی
جنسپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاریزمان ماندگاری یک عدد بر اساس معیار های مختلف می باشد که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
قیمتبرای استعلام قیمت تماس بگیرید

 

سینی نشاء برنح زنجان

 

خرید سبد نشا برنجزنجان با توجه به نیاز مبرم به تولیدات محصولات کشاورزی گزینه ای نوین و به صرفه جهت اشتغال افزایی و توسعه محسوب می شود. پارس صنعت از جمله کارخانه هایی است که در جهت برآورده سازی وتهیه زیرساخت های مهم برای محصولات کشاورزی فعالیت دارد. سینی نشاء برنج زنجان از پارس صنعت دارای مزایای زیر است:

  • استفاده مجدد به جهت استفاده از بهترین مواد اولیه
  • ابعاد و سایز های مختلف جهت سهولت کار کشاورزان و علاقه مندان محترم
  • استفاده از هزینه های مناسب
  • ارسال به زنجان و سایر نقاط اطراف آن
  • خرید سبد نشا برنج زنجان با تماس تلفنی و ارتباط با 09935706747

خرید سینی نشاء کاری برنج در زنجان

خرید سینی نشاء کاری برنج در زنجان به جهت کاهش زحمت تولید و برداشت محصول تاثیر به سزایی در تولید برنج دارد. سینی های نشا در حقیقت دارای حفره های مناسب برای کاشت نشاء برنج است و به این طریق زحمات رسیدگی و آبیاری مدام را کاهش می دهد. این سینی ها به دلیل داشتن ابعاد مناسب قابل استفاده در هر فضایی هستند.

چنانچه بخواهید در محیط گلخانه و یا حیاط منزل از سینی نشاء کاری برنج استفاده کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما در تماس باشید و مشکلات خود را با ما در میان بگذارید.

 

فروش سینی نشا برنج زنجان

فروش سینی نشا برنج  زنجان در پارس صنعت به سادگی و از طریق تماس تلفنی انجام می شود. چنانچه بخواهید با ما در تماس باشید می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و سفارشات خود را به صورت تلفنی ثبت کنید. سبد نشاء کاری برنج زنجان از تولید به مصرف و بدون واسطه و با قیمت مناسب کارخانه انجام می شود.

با این روش دیگر نیازی به پرداخت هزینه های نامعقول واسطه ها نیست و به سرعت و سهولت سینی های نشاء را از کارخانه تولیدات پارس صنعت دریافت کنید.

 

سینی نشاء برنج طارم

با استفاده از سبد نشاکاری برنج طارم می توانید در وسعت زیادی با کمترین آب و کمترین نیروی کاری به کشت برنج بپردازید. پارس صنعت فروش سینی نشاء کاری برنج را با بهترین کیفیت و قیمت مناسب از طریق وبسایت انجام می دهد. می توانید با استفاده از هزینه کم و مقرون به صرفه بدون واسطه سینی های نشا را خریداری کنید. خرید سینی نشا طارم برای کشت برنج از طریق تماس با شماره تلفن زیر امکان پذیر است.

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *