تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشاء برنج اصفهان

مهرداد فرهادی
2020-11-18
00:00
No Responses
خرید سینی نشاء برنج اصفهان

خرید سینی نشاء برنج اصفهان از تولیدی پارس صنعت بیش از 30 سال تجربه در این زمینه، کشاورزان و علاقه مندانی که تمایل دارند در عرصه باغبانی و کاشت محصول برنج فعالیت های گسترده ای با بودجه کم داشته باشند می توانند از بهترین گزینه برای بستر محصولات کشاورزی خود استفاده کنند.

سینی نشاکاری برنج اصفهان این امکان را فراهم می آورد که کشاورزان و سایر علاقه مندان بتوانند با دقت و تمرکز بیشتر نسبت به کاشت محصول بدون دغدغه هایی چون نیروی کاری، رعایت پروتکل های بهداشتی، بودجه هنگفت و غیره به کاشت نشا برنج بپردازند.

 

مشخصات محصول

رنگ سبد نشا برنج سبز  و مشکی
جنسپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاریزمان ماندگاری یک عدد بر اساس معیار های مختلف می باشد که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
بازدید از کارگاهشما این امکان را دارید که فرایند تولید را با مراجعه به کار گاه ببینید
قیمتبرای اطلاع از قیمت تماس بگیرید(خرید و فروش مستقیم فقط توسط پارس صنعت می باشد)

 

خرید سبد نشا برنج اصفهان

خرید سبد نشا برنج در مقایسه با سایر بستر های کاشت محصول مانند پلن های گلخانه ای و گلدان های کوچک بسیار به صرفه تر است.

سینی نشاء برنج کاری دارای حفره هایی با عمق های مختلف است که می تواند کار کاشت محصول را سهل کند. با کمک سینی های نشا می توانید ابتدا زهکشی مناسب را انجام داده و سپس نشا برنج را در آن قرار بدهید. این سینی ها به دلیل اینکه کمترین فضا را اشغال می کنند می توانند درون محفظه هایی روی یکدیگر قرار بگیرند و در گوشه ای از کارگاه یا گلخانه شما با هوای تحت کنترل به خوبی رشد کنند.

کشاورزی با استفاده از سبد نشا برنج کاری سهل و لذت بخش است. جهت مشاوره در امر نحوه کاشت و استفاده از سینی های نشا برنج می توانید از طریق شماره تلفن زیر با کارشناسان ما درتماس باشید. همچنین جهت ثبت سفارش خود می توانید با شماره زیر تماس بگیرید.

نحوه ارسال سبد نشا به اصفهان

در پارس صنعت سعی داریم روند کارآفرینی در حیطه کشاورزی را سهل کنیم و با اقدامات ویژه با بهترین کیفیت ممکن سنی های نشا را به محل مورد نظر شما از طریق پست و سرویس های پارس صنعت ارسال کنیم. ما در پارس صنعت روش هایی مطمئن برای ارسال سینی نشاء برنج به اصفهان داریم. برای سفارش های عمده می توانید بدون واسطه با پارس صنعت در تماس باشید و شماره تماس های زیر را به خاطر داشته باشید.

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *