تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشاء برنج املش|خرید سینی نشاء برنج تالش

مهرداد فرهادی
2020-12-17
00:00
No Responses
سینی نشا در املش و تالش

خرید سینی نشاء برنج املش

امروزه استفاده از ابزار آلات صنعتی در کشاورزی بسیار گسترده شده است. زیرا استفاده از این محصولات می‌تواند باعث بالا رفتن کیفیت تولید و صرفه جویی در زمان و بسیاری عوامل دیگر شود. شرکت پارس صنعت با تولید ابزار آلات صنعتی کشاورزی توانسته است تا با تولید سینی نشا برنج کمک زیادی به کشاورزان و گلخانه داران صنعتی در سراسر کشور کند.از آنجایی که شهرهای شمالی با داشتن دمای عالی و مناسب ترین مکان برای کاشت برنج هستند از این رو املش نیز بکی از شهر های مناسب کاشت برنج است.

فروش سینی نشا در شرکت پارس صنعت یکی از روش ‌های مناسب برای رشد کشاورزی به روش نشا است که برنج کاران و گلخانه داران شهر املش با استفاده از خرید سینی نشاء برنج به محصولی پر بار و با کیفیت می توانند دست پیدا کنند.

خرید سینی نشاء برنج تالش

کشاورزان تالش هم مانند سایر شهرهای استان گیلان به لطف آب و هوای خوب به کشت برنج و برداشت برنج اعلای ایرانی مشغول هستند. عطر و طعم برنج ایرانی مخصوصاً برنج شمال در میان سفره های ما ایرانیان جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

روش کاشت برنج بسیار مشکل و پر هزینه است اما امروزه با سینی نشا و روش نشاء برنج تا حدود زیادی در هزینه و انرژی صرفه جویی شده است.

کاشت برنج به روش نشا باعث جلوگیری از آفت زدگی برنج و آسیب به آن می شود.خوشبختانه سینی نشا در سایزها و ابعاد مختلفی توسط شرکت پارس صنعت ارائه می شود.با توجه به کیفیت بالای جنس سینی نشا کشاورزان به دنبال خرید بالا هستند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی کلمه «سینی نشا» کلیک کنید.

مشخصات محصول

رنگ سبد نشاء کاری برنج در گیلان سبز و مشکی
جنس سبد نشا برنجپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاریزمان ماندگاری یک عدد بر اساس معیار های مختلف می باشد که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
قیمتبرای استعلام قیمت تماس بگیرید 09935706747

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *