تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشاء برنج در آمل

مهرداد فرهادی
2020-11-24
19:15
4 Responses
خرید سینی نشا برنج در شهر آمل

آمل یکی دیدنی‌ترین شهرهای ایران است و امروزه به پایتخت برنج هم معروف شده است!

در این شهر زیبا، بیشتر مردم به کشت برنج در شالیزارهای چشم‌نواز مشغولند که سختی‌های زیادی نیز برای آن‌ها دارد. اما در سال‌های اخیر استفاده از سینی نشاء در آمل باعث راحت‌تر شدن کاشت برنج شده است.

در واقع این سینی‌های نشاء از جنس pp بوده و طوری طراحی شده‌اند که برای نشاء برنج مناسب باشند. استفاده از سینی نشاء در آمل مزایای بسیاری برای شالیکارها داشته که از جمله آن‌ها می‌توان به کاهش هزینه‌ها، کاهش فضای مورد نیاز، بالاتر رفتن کیفیت نشاء کاری و راحت‌تر شدن کشاورزی اشاره کرد.

حال نکته‌ی مهم اینجاست که برای خرید جعبه نشاء برنج به چه نکاتی باید توجه کنیم؟ در ادامه به این سوال مهم پاسخ و مشخصات این محصول را در اختیار شما قرار خواهیم داد…

 

مشخصات محصول

 

رنگ سینی نشا برنج سبز  و مشکی
جنسپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاریزمان ماندگاری یک عدد بر اساس معیار های مختلف می باشد که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
قیمتبرای استعلام قیمت تماس بگیرید

نکات ضروری برای خرید سینی نشاء در آمل

اولین نکته برای خرید سبد نشاء برنج، کیفیت مواد اولیه آن است. یعنی هر چه پلاستیک به کار رفته در سبد مرغوب‌تر باشد، طول عمر بیشتری داشته و در نتیجه هزینه‌های شما نیز کاهش پیدا می‌کند. علاوه بر آن، طراحی سبد نیز باید به گونه‌ای باشد که عملیات کاشت نشاء با مشکل روبه‌رو نشود.

ما در مجموعه پارس صنعت با بکارگیری تجهیزات پیشرفته و مواد اولیه‌ی باکیفیت، موفق به تولید یکی از بهترین سینی‌های نشاء در ایران شده‌ایم که قیمت آن نیز بسیار مناسب است. شما هم اگر قصد خرید سینی نشاء در آمل را دارید، بهتر است با کارشناسان ما تماس گرفته و سوالات و ابهامات خود را مطرح کنید؛ منتظرتان هستیم…

خرید سینی نشا برنج آمل

در طول تاریخ همیشه روش های تولید در هر محصولی در حال رشد بوده اند. روش های کاشت برنج هم مطابق این قاعده در مسیر رشد خود بسیار تغییر کرده اند. وقتی کشاورزان با روش کاشت برنج در سینی نشا آشنا شدند، خیلی زود متوجه فواید موجود در این روش شدند. خرید سینی شالی برنج در آمل نیز کم کم متداول شد. کشاورزان آملی که به استفاده از روش های کاشت جدید علاقه مند بودند، از قافله عقب نماندند و زودتر از آنچه تصور می شد کار خود را با خرید باکس نشا برنج در آمل آغاز کردند.

گرچه خرید سینی نشا برنج در آمل نوعی هزیه اضافه برای کشاورزان به حساب می آمد، اما با توجه به مزایای موجود در این روش منطقی بودن این هزینه کاملا مشخص بود. با استفاده از باکس نشاء برنج در زمان کشاورزان صرفه جویی می شد و در هنگام برداشت محصول نیز، حجم محصولات بیش از قبل بود. این ها تنها بخشی از دلایلی بودند که کشاورزان آملی را به استفاده از سینی شالی برنج ترغیب می کردند.

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

 

چرا پارس صنعت؟

۱-تمام مراحل ساخت سبد های نشاء برنج از ۰ تا۱۰۰ درون مجموعه پارس صنعت انجام می شود به همین دلیل با قیمت همسان با رقبا سبد های نشا ما دارای کیفیت بسیار بالاتری خواهند بود.

۲-جنس محصول pp (پلی پروپیلن)می باشد وازآنجایی که در صد کربن بالایی دارد و باعث شکننده بودن و در نتیجه پایین بودن عمر سینی می شود،همواره سعی و تلاش ما در استفاده از مواد اولیه با میزان الیاف بیشتروشکنندگی کمتر می باشد.

۳-یکی دیگر از مزیت ها رفع مشکلات سبز نشدن یکدست نشاء ها می باشد.پارس صنعت سینی های نشا را طوری تولید کرده است که دارای محل جریان هوا بین سینی ها می باشد و این به رشد بهترنشاء کمک می کند.

۴- سینی ها تولید شده توسط مجموعه پارس صنعت بدون هیچ گونه واسطه و به صورت مستقیم به خدمت بانک های نشاء وکشاورزان عرضه می گردد و در اینجا هزینه های واسطه گری حذف می شود.

۵-برای صحت و نحوه تولید شدن سینی ها می توانید به کارگاه پارس صنعت سر بزنید و در جریان کامل تولید ۰تا۱۰۰ محصولات ما باشید.آدرس کارگاه در صفحه تماس باما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول با شماره  09935706747 تماس بگیرید و یا بر روی کلمه «سینی نشا» کلیک کنید.

Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 4.7]

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. ممنون از توضیحاتتون
    طول عمر محصولتون چقدر یعنی تا چند وقت میشه استفاده کرد؟

    1. سلام و عرض ادب

      با استناد به نظر شالیکاران و بانک های نشاء برنج سینی های تولیدی شرکت پارس صنعت در مقایسه با سبد های نشاء برنج موجود در بازار کیفیت و ساختمان مستحکم تری رو دارند. با این حال نمی تونیم جواب دقیقی به سوال شما بدیم ، همینطور که میدونید شرایط استفاده و نگهداری بسیار حائز اهمیت است. محل نگهداری مناسب، شستشوی سینی بعد از اتمام پروسه ی تولید، وارد نکردن ضربه در حین استفاده (علی الخصوص ضربه به کناره ها) باعث افزایش عمر سینی ها خواهد شد.

  2. سلام برای محصول زیاد از نظر هزینه و آبیاری و…به صرفه هست اینکار؟

    1. سلام و عرض ارادت

      قاعدتاً هر چقدر زمین زیر کشت برنج بزرگ تر باشه، استفاده از روش مکانیزه توجیه پذیرتر هست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *