تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشا برنج در رامسر

مهرداد فرهادی
2020-12-04
09:50
No Responses
خرید سینی نشا برنج در رامسر

رامسر از شهرهای استان مازندران در شمال ایران است. شهری که پیش از این سخت سر نام داشت، آخرین شهر غرب مازندران است. رامسر از سمت شرق به شیرود، از غرب به شهر چابکسر، از جنوب به کوه‌های البرز و از سمت شمال به دریای مازندران می رسد. آب‌وهوای رامسر در تابستان گرم و مرطوب و در زمستان معتدل است.

در نقاط مختلف کشور کشت برنج به دو روش نشایی و مستقیم انجام می‌شود. البه در اکثر مناطق کشور کشت این محصول، به روش نشا برنج انجام می‌گیرد. در استانهای گیلان و مازندران نیز کشت برنج به طریق نشایی انجام می‌شود. بعلت طیف گسترده علفهای هرز بخصوص در استان گیلان، کشت برنج به طریق مستقیم به هیچ وجه توصیه نمی شود.

 از جمله خصوصیاتی که می توان جزو مزایای پرورش نشا و نشا کاری نام برد، صرفه جویی در مصرف آب است. کشت بذر در سینی و تولید نشا نسبت به کشت مستقیم بذر در زمین اصلی، به دلیل بارور شدن درصد بالاتری از بذور، در میزان استفاده از بذر، نهاده ها و آبیاری مقرون به صرفه می باشد.

نشاها به دلیل قرار گرفتن در محیط مساعد، از رشد مطلوب تری نسبت به زمان تعیین شده برای رشد معمولی یک گیاه برخوردارند و سریع تر به مرحله ی رشد فیزیولوژیکی می رسند. تماس با ما یکی از آسان ترین روش ها برای خرید سبد نشاء برنج در رامسر است.

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *