تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشا برنج قزوین

مهرداد فرهادی
2020-11-14
20:48
2 Responses
خرید سینی نشا برنج قزوین

خرید سینی نشا برنج قزوین از پارس صنعت به صورت مستقیم و بدون واسطه امکان پذیر است.

برای خرید این سینی ها میتوانید با شماره های مندرج در این مقاله تماس حاصل نمایید. سبد نشاء کاری برنج در قزوین با توجه به دارا بودن ابعاد مختلف امکان توسعه کشت برنج را با کمترین هزینه و بیشترین بازدهی فراهم می کند. خرید و فروش سینی نشا برنج قزوین از طریق پارس صنعت دارای مزایای زیر است:

  • هزینه کمتر
  • چندین بار قابلیت استفاده
  • دارای ابعاد مختلف
  • استفاده از بهترین مواد اولیه
  • فروش بدون واسطه

 

مشخصات محصول

ر نگ سینی نشا برنج سبز  و مشکی
جنسپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاریزمان ماندگاری یک عدد بر اساس معیار های مختلف می باشد که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
قیمتبرای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

 

 

فروش سینی نشا کاری برنج در قزوین

فروش سینی نشا برنج به قیمت های مناسب و مرقون به صرفه توسط پارس صنعت انجام می شود.  می توانید به ساده ترین شیوه و از طریق ورود به سایت و تماس تلفنی سفارش خود را ثبت کرده و محصولات را درب منزل خود تحویل بگیرید.

استفاده از سینی نشاکاری برنج در قزوین با توجه به اقلیم و آب و هوای آن منطقه امری اقتصادی است. سینی های نشا با داشتن چندین حفره عمیق مناسب کشت نشاء برنج هستند. این سینی ها امکان زهکشی را فراهم می کند و به سادگی می توانید تولیدات گسترده ای داشته باشید.

خرید سینی نشا برنج قزوین

 

چرا پارس صنعت؟

 

تمام مراحل ساخت سبد های نشاء برنج از ۰ تا۱۰۰ درون مجموعه پارس صنعت انجام می شود به همین دلیل با قیمت همسان با رقبا سبد های نشا ما دارای کیفیت بسیار بالاتری خواهند بود.

۲-جنس محصول pp (پلی پروپیلن)می باشد وازآنجایی که در صد کربن بالایی دارد و باعث شکننده بودن و در نتیجه پایین بودن عمر سینی می شود،همواره سعی و تلاش ما در استفاده از مواد اولیه با میزان الیاف بیشتروشکنندگی کمتر می باشد.

۳-یکی دیگر از مزیت ها رفع مشکلات سبز نشدن یکدست نشاء ها می باشد.پارس صنعت سینی های نشا را طوری تولید کرده است که دارای محل جریان هوا بین سینی ها می باشد و این به رشد بهترنشاء کمک می کند.

۴- سینی ها تولید شده توسط مجموعه پارس صنعت بدون هیچ گونه واسطه و به صورت مستقیم به خدمت بانک های نشاء وکشاورزان عرضه می گردد و در اینجا هزینه های واسطه گری حذف می شود.

۵-برای صحت و نحوه تولید شدن سینی ها می توانید به کارگاه پارس صنعت سر بزنید و در جریان کامل تولید ۰تا۱۰۰ محصولات ما باشید.آدرس کارگاه در صفحه تماس باما می باشد.

 

 

👇🏻 سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 3 Average: 3]

مقالات مرتبط

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *