تهران، شادآباد

سبد خرید

گرانول تولید سپر خودرو

مهرداد فرهادی
2021-05-01
19:21
No Responses

پارس صنعت در زمینه تأمین پلیمر هیچ‌گونه فعالیتی ندارد.
(لطفاً در این خصوص تماس نگیرید)

برای کسب اطلاعات بیشتربه لینک زیر در تلگرام مراجعه نمایید.

https://t.me/Parsanat_Polymer

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی سپر خودروها را نیز از گرانول‌های بازیافتی پلی پروپیلن تولید می‌کنند! این گرانول‌ها از بازیافت پلاستیک ساخته شده و دارای استحکام و طول عمر قابل ملاحظه‌ای هستند. به همین دلیل خرید گرانول تولید سپر خودرو می‌تواند بهترین گزینه برای کارگاه‌های تزریق پلاستیک باشد.

محققان و مهندسان به این نتیجه رسیده‌اند که گرانول بازیافتی پ پ از نظر خواص مکانیکی و ویژگی‌های ظاهری تفاوت چندانی با گرانول‌های دست اول ندارند و به همین دلیل می‌توان از آن‌ها برای تولید سپر خودرو استفاده کرد.

ما نیز در این مقاله قرار است با گرانول تولید سپر خودرو و ویژگی‌های آن آشنا شده و بهترین شرکت برای خرید این گرانول‌ها را به شما معرفی کنیم؛ پس ادامه مقاله را از دست ندهید…

 

دلایل استفاده از گرانول بازیافتی تولید سپر خودرو(گرانول پ پ سپری)

همان‌طور که گفتیم، به منظور تولید این گرانول‌ها از مواد پلی پروپیلن بازیافتی استفاده می‌شود که توسط فرایندهای مختلف بازیافت شده و تمام آلودگی‌های آن از بین می‌رود. برخی از دلایل استفاده از گرانول بازیافتی پ پ عبارتند از:

·       کمک به حفظ محیط زیست

استفاده از گرانول‌های بازیافتی PP برای تولید سپر خودرو می‌تواند تا حدود زیادی از انباشت پلاستیک در طبیعت جلوگیری کند. به همین دلیل، بسیاری از کارخانجات تزریق پلاستیک ترجیح می‌دهند که از این گرانول‌ها برای محصولات خود استفاده کنند.

·       کاهش هزینه‌های تمام شده

تولید سپر خودرو با گرانول دست اول، بسیار هزینه بر است و از نظر اقتصادی به صرفه نیست. بنابراین بهتر است برای کاهش هزینه‌های تولید از گرانول بازیافتی استفاده کنیم. این گرانول‌ها اگر به صورت استاندارد تولید شوند، مقاومت به ضربه بالایی داشته و ایده‌آل‌ترین انتخاب برای سپر خودرو هستند.

·       حفظ منابع با ارزش

پلی پروپیلن نوعی پلیمر باکیفیت است که از مواد اولیه نفتی تولید می‌شود. به همین دلیل، اگر بتوانیم میزان مصرف آن‌ها را کاهش دهیم، به حفظ منابع نفتی و با ارزش کمک کرده‌ایم. به طور کلی، خرید گرانول تولید سپر خودرو به صورت بازیافتی یکی از روش‌های موثر برای حفظ این منابع است.

 

برای کسب اطلاعات بیشتربه لینک زیر در تلگرام مراجعه نمایید.

https://t.me/Parsanat_Polymer

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *