تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشاکاری برنج گیلان[نمایندگی]

مدیرسایت
2022-04-30
09:09
6 Responses
سینی نشا برنج

تولید کننده سینی نشاکاری برنج در گیلان

از قدیم و الایام کشت برنج، تنها در مناطق شمالی کشور ایران که دارای آب‌وهوای مرطوب است، انجام‌پذیر بود. اما باتوجه‌به افزایش جمعیت و صادرات این محصول، کشاورزان دو استان مازندران و گیلان به دنبال روش‌هایی برای افزایش تولید برنج پر محصول بوده‌اند. یکی از این روش‌ها استفاده از سینی نشا برنج است.
سینی نشا برنج وسیله‌ای مسطح از جنس پلی‌اتیلن سخت ساخته می‌شود که در سطح آن روزنه‌هایی برای خروج آب و هوادهی به ریشه‌ها تعبیه شده است. با کمک این سینی، دانه‌های برنج به نهال‌های سبز و جوانی تبدیل می‌شوند و سپس به زمین انتقال داده می‌شوند.

در همین راستا، مجموعه پارس صنعت با کمک دستگاه‌های مدرن تزریق پلاستیک و مواد اولیه باکیفیت (گرانول دست اول) توانسته به تولید انبوه سینی نشا در کشور دست یابد. در ادامه با مشخصات بیشتر سینی نشا برنج در استان گیلان و مزایای آن برای کشاورزان گیلانی و مازندرانی بیشتر آشنا می‌شویم.

مشخصات سینی نشا برنج با کیفیت در گیلان

در جدول زیر برخی از مشخصات مهم سینی نشابرنج استاندارد که توسط مجموعه پارس صنعت تولید می‌شود را بررسی می‌کنیم.

رنگ سبد نشاکاری برنج در گیلان سبز و مشکی
جنس سبد نشا برنجپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاریزمان ماندگاری بر اساس معیار های مختلف است که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
قیمتبرای استعلام قیمت تماس بگیرید پارس صنعت : 09935706747

انتخاب ابعاد مناسب سینی نشاء کاری  برنج و سبد نشا کاری برنج در گیلان، باعث می‌شود محصول به راحتی با تغییرات ph، رطوبت، اکسیژن، نمک‌های محلول در خاک و مواد غذایی در سطوح مختلف رشد کند.

ویدئو از معرفی سینی نشا برنج پارس صنعت در گیلان

در ادامه به ویدئویی که توسط مجموعه پارس صنعت در مورد خط تولید سینی نشا برنج تهیه شده است، توجه نمایید.


[بررسی استحکام سینی نشابرنج گیلان]  🤯

 


 

مزیت های استفاده از سینی نشا برنج 👇🏻

شاید مهم‌ترین مزیت استفاده از سینی نشا برنج را به تولید بیشتر نشا ارتباط داد. اما باید بگوییم این وسیله کشاورزی مزایا و فواید زیادی دارد. در ادامه به برخی از این موارد می‌پردازیم:

1. کاهش نیروی کار

بی شک، شالی‌کاری در وسعت بالا در مزارع نیاز به نیروی کار بیشتری دارد. با استفاده از سینی نشا نیروی کار کاهش چشمگیری می‌یابد.

2. افزایش سرعت انجام کار

با کمک سینی نشا می‌توانید با سرعت بیشتری نشا بکارید و به آنها رسیدگی کنید.

3. تولید محصول با کیفیت‌تر

در کشاورزی مدرن نشاء برنج را در گلخانه و در سینی نشاء کاری برنج گیلان کشت می‌کنند. این امر به تولید با کیفیت‌تر محصول کمک می‌کند. زیرا از دسترسی به بسیاری آفات و حشرات در امان نگاه می دارد. هچنین به سبب رسیدگی بهتر نشا برنج مانند تغذیه مناسب گیاه، اکسیژن رسانی بهتر و غیره محصولی مرغوب تولید می‌شود.

لازم به ذکر است مجموعه پارس صنعت با ارائه خدمات خود به شهرهای استان گیلان با هزینه مناسب و کیفیت بالا سینی نشاء کاری برنج و بهترین سبد نشا کاری برنج عرضه می‌کند.

برای خرید سبد نشاء کاری برنج گیلان می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وب‌سایت، با ما تماس بگیرید.

خرید سینی نشاکاری برنج گیلان
مزرعه برنج

ویژگی‌ های سینی نشا برنج در گیلان

سینی نشا برنج در گیلان دارای ویژگی های خاصی است که در ادامه به آنها می‌پردازیم:

  • زهکشی و تهویه مناسب و ایده‌آل
  • قابل‌استفاده در هر شرایط جغرافیایی
  • مقاوم در برابر عفونت و مواد شیمیایی
  • مقاوم در برابر اشعه ماورا بنفش
  • وزن متناسب باکیفیت سینی‌ها
  • دارای عمر طولانی و قیمت مقرون‌به‌صرفه
  • قابل‌استفاده در مناطق کشاورزی و زراعی

در ادامه به اطلاعی در مورد قیمت سینی نشا برنج گیلان و روش خرید سینی نشاکاری برنج در گیلان می‌پردازیم.

قیمت سینی نشا برنج در گیلان

قیمت سینی نشا برنج در استان گیلان که توسط مجموعه پارس صنعت تولید می‌شود به علت حذف واسطه‌ها از قیمت مناسبی برخوردار است. شما می‌توانید این محصول را به‌صورت عمده و خرده از طریق شماره‌های درج شده در وب‌سایت ما خریداری کنید.

جهت خرید اینترنتی و اطلاع از نحوه ارسال محصولات و هزینه‌ها می‌توانید از طریق تماس تلفنی با کارشناسان ما در پارس صنعت اقدام نمایید. قیمت سینی های نشاکاری برنج پارس صنعت بسیار مناسب و مقرون به صرفه است.

روش خرید سینی نشاکاری برنج در گیلان

شیوه خرید از پارس صنعت به صورت آنلاین و حضوری است. سینی نشاکاری برنج در ابعاد مختلف کوجک و متوسط و بزرگ و سایز های 30 * 60  و غیره تهیه و تولید می‌شود.

برای انتخاب مناسب‌ترین ابعاد سینی نشاکاری برنج گیلان می‌توانید به عوامل زیر دقت نمایید:

  • میزان وسعت گلخانه
  • میزان کشت برنج
  • میزان فعالیت کشاورزی
  • میزان تولید محصول 
  • میزان بذر محصول

این موارد باعث می‌شود بتوانید به سادگی ابعاد  را انتخاب کنید. اما پس از این که ابعاد سینی نشاء مد نطر خود را پیدا کردید. باید به کیفیت محصول نیز توجه داشته باشید. بنابراین یکی دیگر از نکات مهم هنگام خرید سینی شالی برنج در گیلان توجه به کیفیت محصول است. در صورت عدم توجه به این موضوع احتمالا در آینده از خرید خود ناراضی خواهید بود. این موضوع می تواند به خاطر فرسودگی سریع سبد های نشا خریداری شده و یا آسیب های وارده به گیاه باشد.

اگر به دنبال منبعی مطمئن برای خرید سبد نشا برنج در گیلان باشید، احتمالاً یکی از نام هایی که با آن بر خواهید خورد، پارس صنعت خواهد بود. تجربه چندین و چند ساله این شرکت تولیدی در زمینه تولید ادوات و لوازم کشاورزی باعث شده است تا تبدیل به یکی از گزینه های اصلی برای خرید باکس شالی برنج در گیلان تبدیل شود.

خرید سینی نشاکاری برنج در رستم آباد صومعه سرا

رستم آباد و صومعه سرا جزء شهرهایی است که در آن شالی‌کاران بسیاری، اقدام به کشت برنج می‌کنند. با توجه به این‌که کشت برنج در این سال‌ها با مشکلاتی مانند عدم وجود نیروی کار، عدم رسیدگی بهتر و هزینه بیشتر تولید روبه‌رو شده است، پارس صنعت اقدامات مناسبی را برای کشت سریع و بهینه محصولات شالی مانند برنج انجام داده است.

پارس صنعت اقدام به تولید و عرضه انواع سبد نشاکاری برنج صومعه سرا و همچنین سبد نشاکاری برنج رستم آباد کرده است. استفاده از سبد نشا برنج کاری به میزان چشمگیری نیروی کار را کاهش می‌دهد و سبب بهبودی نگهداری و مراقب از محصول می‌شود.

جهت خرید سبد نشا کاری برنج در گیلان؛صومعه سرا، رستم آباد و بقیه شهرهای استان گیلان می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در وب‌سایت با ما تماس بگیرید.

سینی نشا برنج
سینی نشا برنج پارس صنعت

دلایل خرید سینی نشا برنج از پارس صنعت

حال که به پایان این مطلب رسیدیم، شاید سؤالی که برای کشاورزان عزیز کشورمان پیش بیاید این باشد که مزیت رقابتی پارس صنعت نسبت به بقیه تولیدکنندگان سینی نشا برنج چیست و یا بهتر است بگوییم چرا باید از پارس صنعت خرید کنیم.

1- تمام مراحل ساخت سبد های نشاء برنج از 0 تا100 درون مجموعه پارس صنعت انجام می‌شود به همین دلیل با قیمت همسان با رقبا سبدهای نشا ما دارای کیفیت بسیار بالاتری خواهند بود.

2- جنس محصول pt (پلی اتیلن) است وازآنجایی که در صد کربن بالایی دارد و باعث شکننده بودن و در نتیجه پایین بودن عمر سینی می‌شود، همواره سعی و تلاش ما در استفاده از مواد اولیه با میزان الیاف بیشتر و شکنندگی کمتر است.

3- یکی دیگر از مزیت‌های پارس صنعت برطرف کردن مشکلات سبز نشدن یکدست نشاها است. پارس صنعت سینی‌های نشا را طوری طراحی کرده است که دارای محل جریان هوا بین سینی‌ها است و این به رشد بهترنشا کمک می‌کند.

4- سینی‌های تولید شده توسط مجموعه پارس صنعت بدون هیچ گونه واسطه و به صورت مستقیم به خدمت بانک های نشا وکشاورزان عرضه می‌گردد و در واقع، هزینه‌های واسطه گری حذف می‌شود.

در پایان باید بگوییم که شما عزیزان می‌توانید برای صحت و نحوه تولید شدن محصولات سینی‌ نشا به کارگاه پارس صنعت سر بزنید و در جریان کامل تولید 0تا100 محصولات ما باشید. آدرس کارگاه در صفحه تماس باما  قرار دارد. همچنین جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی کلمه «سینی نشا» کلیک کنید.

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 10 Average: 5]

مقالات مرتبط

6 پاسخ

  1. ممنون از سایت خوبتون
    امکان جابه جایی این سینی ها توی مواقع اضطراری مثل هوای بد ممکن یا باید جاش ثابت باشه؟

    1. عرض ادب و احترام

      ساختمان سینی های نشا پارس صنعت با نمونه های موجود در بازار تفاوت زیادی دارد. برای مثال ضخامت زیاد کف باکس ها و دیوارهای بسیار زیاد استقامت که باعث افزایش طول عمر و جلوگیری از آسیب های احتمالی در حین کار با سبد ها می شود.

      همچنین این سینی ها به سفارش بانک های بزرگ نشاء برنج کشور طراحی و تولید شده است. که خوشبختانه مورد استقبال این عزیزان واقع شده است.

      بانک های نشا برنج در مرحله اول بعمل آوری نشاء، سینی های پر از خاک و بذر را در اتاق های تاریک با رطوبت و دمای بالا روی هم قرار می دهند. (بعضاً تعداد 30 تا 50 سبد شالی) و بعد از این مرحله دائماً باکس ها در حال جابجایی می باشند.

      پیروز و موفق باشید
      محمدی
      مدیر فروش

  2. برای مشاوره و خریدسینی نشا تو رشت هم باید با این شماره ک توسایت هست تماس بگیرم؟؟

    1. سلام دوست عزیز
      بله
      برای خرید سینی نشا در تمام نقاط کشور می توانید باشماره ذکر شده در سایت تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *