تهران، شادآباد

سبد خرید

سینی نشا چند بار مصرف[خرید از تولیدی]

نسرین نیک نژاد
2022-04-19
21:42
No Responses
سینی نشا چند بار مصرف

 

کشاورزی و باغبانی دو صنعت دیرینه در دنیا است که هر روز با روش‌ها و وسایل جدید تغییراتی در آن حاصل می‌شود؛ به طور مثال سالیان متمادی بود که برای کشت برنج از روش نشا در خزانه استفاده می‌شد اما امروزه با استفاده از سینی نشا برنج به راحتی این محصول کشت می‌شود. سینی نشا چند بار مصرف یکی از ادوات لازم در روش کشت برنج با استفاده از نشا بدون خاک است.

در ویدئو زیر می‌توانید با روند تولید سینی نشا چندبار مصرف مجموعه پارس صنعت آشنا شوید.

سینی نشا برنج چیست؟

سینی نشا برنج وسیله‌ای است که برای پرورش نشا به روش هیدروپونیک از آن استفاده می‌کنند. در این سینی، روزنه‌های ریزی تعبیه شده است که باعث خروج آب اضافی است. سینی نشا چند بار مصرف به‌گونه‌ای طراحی شده است که در شرایط نگهداری خوب تا پنج سال کار می‌کند.
افزایش کیفیت محصول نهایی، یکنواختی در رشد و کاهش زمان تولید از مهم‌ترین دلایل استفاده از سینی در نشا برنج است.

جنس سینی نشا چند بار مصرف:

مواد اولیه‌ای که برای تولید سینی نشا چند بار مصرف مورداستفاده قرار می‌گیرد استیروفوم، پلی استیلن، پلی‌اتیلن و پلی‌پروپیلن هستند. از همه این ترکیبات برای تولید سبد نشا برنج استفاده می‌شود.

سینی نشا برنج

مزایای سینی نشا چند بارمصرف:

  • صرفه‌جویی در هزینه
  • کاهش نیروی کار
  • کاهش مصرف بذر
  • کاهش مصرف آب
  • حذف آفات برنج

مشخصات سینی نشا برنج پارس صنعت:

ابعاد سینی‌های نشا برنج معمولاً 30 در 60 است و عمق 3 سانتیمتری دارند. کف این سینی‌ها مشبک برای قراردادن خاک و بذر در آن است.

دلایل استفاده از سینی نشا چند بار مصرف:

  1. در روش مکانیزه در پرورش نشا برنج دقت در خرید محصولات اولیه بسیار مهم است. یکی از این موارد سینی نشا برنج است که کیفیت مناسب آن منجر به تولید نشا برنج بهتری می‌شود.
  2. در مراحل بعدی انتخاب مقدار مناسب بذر برنج، ضدعفونی بذر، خیساندن بذر برنج و انتخاب خاک مناسب برای سینی نشا برنج باعث یکنواختی در جوانه‌زنی بذرها و رشد سریع آنها می‌شود.
  3. رشد سریع در مراحل اولیه مشکلات علف‌های هرز را کاهش می‌دهد و مقاومت محصول را در برابر آفات و بیماری‌های حشرات افزایش می‌دهد. همه این عوامل به عملکرد بهتر و بهره‌وری بیشتر مزارع برنج کمک می‌کند.
  4. استفاده از سینی نشا برنج مزیت دورماندن از آفت‌های برنج و عدم استفاده از آفت‌کش‌ها را برای کشاورزان عزیز به ارمغان می‌آورد.

 

نشا برنج

نگهداری سینی نشا چند بار مصرف:

  • ازآنجایی‌که جنس سینی نشا به علت رطوبت و استفاده از آب نباید فلزی باشد و معمولاً از جنس پلی‌اتیلن (پلاستیک فشرده) است، نباید فشار زیادی به آنها وارد شود زیرا هرگونه فشار بیش از حد موجب شکستگی سینی‌ها می‌شود.
  • از قراردادن سینی‌ها در مقابل آفتاب یا به‌طورکلی گرما و سرمای شدید جلوگیری شود.
  • محل قرارگرفتن سینی‌ها بر روی قفسه یا سازه کشت به‌گونه‌ای باشد که فیکس و ثابت باشد و امکان افتادن آن نباشد.
  • سینی‌های درون قفسه به‌گونه‌ای تعبیه شوند تا نیروی کار به‌راحتی بین قفسه‌ها تردد کند.
  • در سینی‌ نشا چند بارمصرف پارس صنعت حدود 112 روزنه قرار داده شده است که امکان ماندن آب در آن نیست، اما بهتر است هرچند وقت یکبار سینی‌ها شسته شوند.

نگهداری سینی نشا به علت بالابردن کیفیت برنج، بسیار مهم است. هرگونه بی‌دقتی و یا عدم رعایت بهداشت در نگهداری این سینی‌ها باعث آسیب رسیدن به محصول نهایی می‌شود.

خرید سینی نشا چند بار مصرف:

شما می‌توانید با دیدن این ویدئو که توسط شرکت پارس صنعت تهیه شده است، کیفیت سینی نشا چند بار مصرف را ملاحظه نمایید.

 

برای خرید و این محصول می‌توانید به مجموعه پارس صنعت که یکی از  مراکز فروش سینی نشا برنج در تهران است مراجعه نمایید و یا همه روزه با شماره  ۰۹۹۳۵۷۰۶۷۴۷ تماس بگیرید.

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *