تهران، شادآباد

سبد خرید

مواد اولیه تولید سبد میوه +گرانول تولید سبد میوه

مهرداد فرهادی
2021-04-20
13:37
No Responses
مواد اولیه تولید سبد میوه

پارس صنعت در زمینه تأمین پلیمر هیچ‌گونه فعالیتی ندارد.
(لطفاً در این خصوص تماس نگیرید)

برای کسب اطلاعات بیشتربه لینک زیر در تلگرام مراجعه نمایید.

https://t.me/Parsanat_Polymer

تاریخچه استفاده از سبد های میوه

یکی از روش های متداول برای توزیع میوه ها در بازار استفاده از سبد های میوه پلاستیکی است که احتمالا شما هم در بازار میوه و تره بار به کرّات با این سبد های میوه برخورد کرده باشید. سبد های میوه در ابعاد و اندازه های مختلف وجود دارند به عنوان مثال می توانیم سبد انگور یا سبد سیب نام ببریم که در مقایسه به دیگر میوه ها ابعادی متوسط دارند.

اما ایده استفاده از این سبد ها از کجا شکل گرفته است؟ برای اولین بار در سال 1967 میلادی یکی از کشاورزان آلمانی به استفاده از سبد های پلاستیکی برای میوه ها فکر کرد و خیلی زود ایده خود را عملی کرد. رابر ویل ( Robber will ) نام این کشاورز است که در همان سال و در حالی که 32 سال سن داشت برای اولین بار این سبد ها را برای توزیع میوه به کار برد.

 

 

 

رفته رفته مشخص شد که کشاورزان می توانند به جای استفاده از سبد های چوبی مرسوم از این سبذ ها استفاده کنند. یکی از دلایل پایین بودن هزینه های استفاده از این سبد ها، استفاده از پلاستیک های درجه دو در تولید آن ها بود. بنابراین موج جدید آغاز شد و همزمان با کنار گذاشته شدن سبد های چوبی میوه سبد های پلاستیکی محبوب تر شدند.

خیلی سریع این موج فراگیر شد و سایر مردم جهان نیز شروع به اسفاده از این سبد ها کردند. یکی دیگر از فواید استفاده از سبد های پلاستیکی کاهش استفاده از چوب و در نتیجه آن کمک به حفظ محیط زیست بود. به علاوه این سبد ها پس از استفاده دوباره بازیافت می شدند و به چرخه تولید بازمی گشتند. همین موضوع مانع رها شدن این سبد ها شده و باعث می شد تا سبد های پلاستیکی یک بار دیگر به محیط زیست کمک کنند.

آشنایی با مواد اولیه تولید سبد میوه

سبد های پلاستیکی همان طور که از نام ان ها مشخص است با استفاده از فرآورده های پلاستیکی به وجود می ایند. در این مقاله سعی داریم به عنوان یکی از مهم ترین مواد اولیه ای که برای تولید سبد های میوه مورد استفاده قرار می گیرد به گرانول پ پ بازیافتی اشاره کنیم. گرانول پ پ یا پروپیلن یکی از انواع مختلف گراول های پلاستیکی است که علاوه بر دمای ذوب مناسب و قابلیت تزریق، استحکام بسیار بالایی نیز دارد.

همان طور که در ابتدای مقاله اشاره کردیم، تولید کنندگان این سبد ها سعی دارند با استفاده از محصولات بازیافتی تا حد زیادی در هزینه های خود صرفه جویی کنند. پلاستیک های پ پ بازیافتی نیز به دلیل دست دوم بودن قیمت پایین تری دارند و از نظر اقتصادی به صرفه خواهند بود.

با این حال این گرانول ها (گرانول چیست؟)معمولا کیفیت خود را تا حد زیادی با گرانول های پلی پروپیلن دست اول نزدیک نگه داشته اند و پایین بودن قیمت آن ها از کیفیت آن ها نساخته است. البته در برخی موارد، عدم تخصص یا سهل انگاری های صورت گرفته در بازگردانی این گرانول ها به روند تولید، کیفیت این محصول کاهش میابد. بنابراین خرید این محصول از یک تولید کننده متخصص و متعد را به شما پیشنهاد می کنیم.

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتربه لینک زیر در تلگرام مراجعه نمایید.

https://t.me/Parsanat_Polymer

Click to rate this post!
[Total: 12 Average: 3.3]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *