تهران، شادآباد

سبد خرید

واحد قالب گیر دستگاه تزریق پلاستیک

مدیرسایت
2019-04-20
00:38
No Responses
واحد قالب گیر دستگاه تزریق پلاستیک

واحد قالب گیر دستگاه تزریق پلاستیک

بخش قالب گیر محفظه بزرگی است که قالب و اجزایش روی آن نصب می شوند. واحد قالب گیر دارای ۲ قسمت اصلی است:

  1. قسمت ثابت
  2. قسمت متحرک

قدرت یک دستگاه تزریق پلاستیک بر حسب مقدار تناژ نیروی دو فک نگهدارنده قالب حداکثر نیروی وارده به پشت صفحه متحرک گفته می شود، یک ماشین تزریق پلاستیک ۶۰۰ تنی دستگاهی است که نیروی فشارنده این فک ها به قالب بسته تا ۶۰۰ تن امکان پذیر است. به طور کلی در ماشین های تزریق جهت ایجاد فشار پشت قالب از دو سیستم استفاده می شود: سیستم مکانیکی و سیستم هیدرولیکیماشین تزریق پلاستیک .

واحد قالب گیر دستگاه تزریق پلاستیک

قالب ماشین تزریق پلاستیک از یک سمت به مرکز قسمت ثابت و از سمت دیگر به مرکز قسمت متحرک متصل می شود و چون قالب برای به بیرون پراندن قطعه تولید شده همیشه از وسط باز می شود در نتیجه وقتی صفحه مذکور ماشین تزریق پلاستیک باز می شود نیمی از قالب ماشین تزریق پلاستیک را با خود به عقب می برد با این کار قطعه تولیدی ماشین تزریق پلاستیک به بیرون می پرد سپس صفحه متحرک دوباره به جای خود باز گشته و قالب بسته می شود تا فرایند تزریق مجدد انجام گیرد.

واحد قالب گیر دستگاه تزریق پلاستیک

پس از بسته شدن قالب و مستقیم شدن بازو ها با ایجاد فشار [ حداقل بیش از فشار تزریق ] مواد مذاب را در درون قالب تزریق حفظ می کند چون اگر فشار پشت قالب ماشین تزریق پلاستیک از فشار تزریق کمتر باشد شکاف میان دو صفحه قالب ماشین تزریق پلاستیک ، باز شده و مواد پلاستیک به خارج می ریزد و یا دور خارجی قطعه تولید شده پلیسه تشکیل می شود.

 

پارس صنعت مرکز مشاوره ، طراحی و ساخت انواع قالب های صنعتی ، جیک و فیکسچر ، ساخت مدار های هیدرولیک و نیووماتیک و سایر قطعات دقیق صنعتی جهت ثبت سفارش و مشاوره با ما در تماس باشید .

 

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 2]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *