لوگو پارس صنعت

تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشاء در مرودشت

مهرداد فرهادی
2021-01-21
06:41
4 Responses
سینی علوفه هیدروپونیک

خرید سینی نشا برنجخرید سینی نشا برنج کامفیروز

 

مرودشت یکی از مناطق مسکونی تاریخی ایران و جزء استان فارس(لیست قیمت سینی نشا برنج شیراز) به شمار می رود که طبق شواهد، از دوران ما قبل تاریخ تا کنون این منطقه مسکونی بوده است. در حقیقت مرودشت عمری برابر با تاریخ ایران دارد. در نتیجه یکی از باستانی ترین مناطق ایران نیز به شمار می رود. از بعد تاریخی این شهرستان که بگذریم، دشت های وسیع و سرسبز مرودشت توجه ما را به خود جلب خواهد کرد.

جلوه های شگفت انگیز این منطقه همگی دست به دست هم داده اند تا  گوشه ای از همه زیبایی های طبیعت را در خود محصور  کنند.

وجود چنین شرایط طبیعی در هر منطقه ای، قطعا باعث رشد صنعت کشاورزی در آن منطقه خواهد شد.  مرودشت هم از این قاعده مستثنی نبوده است و هر ساله کشاورزان این منطقه دست به کشت محصولات مختلفی از جمله، ذرت، برنج و گوجه فرنگی و سایر محصولات دیگر نظیر خیار سبز، کلم، بادمجان، هویج و زیتون می پردازند.

در بین تمامی این محصولات، برنج از جایگاه ویژه ای برخوردار است. و محصول اصلی کشاورزی، برخی از کشاورزان این منطقه است.

اما شروع به کشت برنج در این منطقه نیاز به مقدماتی دارد، که یکی از مهم ترین آن ها خرید سبد نشاء برنج است. سینی نشا یا سبد نشا یکی از لوازم اولیه برای کشت و پرورش نشاء برنج است. بسیاری از کشاورزان تازه کار با انتخاب ابزار آلات بی کیفیت در مراحل اولیه کار، صدمات جبران ناپذیری به کسب و کار خود وارد می کنند. در نتیجه دقت در انتخاب محصول با کیفیت، در این مرحله نکته بسیار مهمی می باشد.

باکس نشاء برنج در مرودشت به عنوان یکی از اساسی ترین ابزار کشت برنج است که در سال های اخیر استقبال خوبی از آن در مرودشت به عمل آمده است. کشاورزان مرودشت به خوبی با روش های جدید کشاورزی کنار آمده اند و اکنون باکس شالی برنج در مرودشت به جزئی جدایی ناپذیر از شالیکاری برنج تبدیل شده است.

هر ساله در فصل کاشت برنج خرید باکس نشا برنج در مرو دشت افزایش میابد. کشاورزان تازه کار و یا کشاورزانی که در حال گسترش فعالیت خود هستند، اقدام به تهیه این محصول می کنند. در صورتی که شما هم به دنبال یک منبع قابل اعتماد برای خرید سینی نشاء و دیگر  ابزار آلات کشاورزی هستید، پارس صنعت را به شما معرفی می کنیم. برای خرید این محصول از شماره نوشته شده در انتهای این مطلب استفاده کنید.

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. سلام هر شهر رو جداگانه نوشتید برای هر مکانی نوع سبد نشا متفاوت میشه؟

    1. سلام

      خیر کیفیت تمام سینی های تولیدی پارس صنعت یکسان می باشد. ساختار طوری تنظیم شده که در نقاط سر و گرم مقاومت سینی ها تغییر پیدا نکند.

  2. سلام ممنون از سایت خوبتون
    با خرید سبد نشا برنج که گذاشتید از نظر مساحتی هم صرفه جویی میشه؟ یعنی در یک متراژ واحد نسبت به نوع سنتی کاشت

    1. سلام و عرض ادب خدمت شما

      سینی نشاء برنج یکی از ابزارهای کشت مکانیزه ی برنج هست. این محصول با ابعاد استاندارد دستگاه های تولید و کاشت شالی تولید شده است.
      در پاسخ به سوال شما : مطمئنن با کشت مکانیزه و رعایت دقیق فواصل کاشت هم در میزان مصرف بذر صرفه جویی می کنید و هم محصول پر بار تری حاصل خواهد شد.

      موفق باشید
      محمدی
      مدیر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *