تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشا برنج

سینی نشا برنج از مواد پلی اتیلن مقاوم ساخته شده است که منافذی در سرتاسر آن وجود دارد.

سینی نشا برنج برای تبدیل دانه‌های برنج به نشاهای سبز، بدون نیاز به خاک مورد استفاده قرار می‌گیرد.

176,500ریال

موجود

توضیحات تکمیلی

رنگ سبد نشا برنج

سبز و مشکی

جنس

پلی پروپیلن PP

زمان ماندگاری

۵ سال(در صورت استفاده ونگهداری صحیح ۵ سال)

ابعاد

۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر

تعداد حفره

۱۱۲ عدد

ویدئو محصول
مشاهده ویدئو محصول

ویدئو معرفی سینی نشا برنج شرکت پارس صنعت

 

پاسخ به سؤالات متداول در مورد سینی نشا برنج:

وزن سینی نشا برنج پارس صنعت در مقایسه با سینی‌های موجود در بازار سبک‌تر است اما از نظر استحکام بسیار بالاتر است. باتوجه به مواد اولیه که در این سینی‌ها استفاده شده است، در برابر سرما، گرما و نور خورشید کیفیت بالایی دارد.

چرا سینی نشا برنج پارس صنعت؟

1- تمام مراحل ساخت سبدهای نشاء برنج از 0 تا100 درون مجموعه پارس صنعت انجام می‌شود به همین دلیل با قیمت همسان با رقبا سبدهای نشاء ما دارای کیفیت بسیار بالاتری خواهند بود.

همچنین سینی‌های تولید شده در شرکت پارس صنعت در تمامی رنگ‌ها اعم از سیاه، سبز، قرمز و بی‌رنگ است.

2- جنس محصول(پلی پروپیلن)می‌باشد و همواره سعی و تلاش ما در استفاده از مواد اولیه با میزان الیاف بیشتر و شکنندگی کمتر می‌باشد و دارای منافذی باز بدون هیچ گرفتگی در سرتاسر سینی است.

3- یکی دیگر از مزیت‌ها رفع مشکلات سبز نشدن یکدست نشاء ها می باشد.پارس صنعت سینی‌های نشاء را طوری تولید کرده است که دارای محل جریان هوا بین سینی ها می‌باشد و این به رشد بهترنشاء کمک می‌کند.

4- سینی‌ها تولید شده توسط مجموعه پارس صنعت بدون هیچ گونه واسطه و به صورت مستقیم به خدمت بانک های نشاء وکشاورزان عرضه می‌گردد و در اینجا هزینه‌های واسطه گری حذف می‌شود.

5-برای نحوه تولید شدن سینی‌ها می توانید به کارگاه پارس صنعت سر بزنید و در جریان کامل تولید 0تا100 محصولات ما باشید.آدرس کارگاه در صفحه تماس باما است.

6-اندازه سینی نشاء برنج پارس صنعت متناسب با مکانیزم دستگاه‌های کشت نشاء محاسبه شده با 30*60سانتی متر و عمق 3 سانتی متر

7-سینی‌های نشاء پارس صنعت دارای راه‌های عبور هوا است که باعث عدم وجود باکتری‌ها و کپک نزدن محصولات می‌شود. مخصوصاً در بحث هیدروپونیک که با سلامت دام در ارتباط است.

توجه داشته باشید که موارد بالا  تنها گوشه‌ای از مزایای خرید از مجموعه ما است و شما می‌توانید با مقایسه مراکز فروش سینی نشا با پارس صنعت، به مزیت‌های دیگر مجموعه ما پی ببرید.

تعداد 6 شیار در دوطرف سینی نشا برنج

  • شیارهای موجود در سینی نشا برنج برای تخلیه راحت آب است؛ در صورتی که کشاورز سینی را به هر طرف بالا ببرد، آب به راحتی تخلیه می‌شود. این شیارها که در دو طرف سینی نشا تعبیه شده است، باعث جلوگیری از کپک زدن و تجمع آب در این وسیله می شود.

 

وجود هاشور های فراوان در پشت سینی نشا برنج

  • هاشورهای پشت سینی نشا به‌نوعی ضربه‌گیر هستند؛ یعنی در صورت فشار نقطه‌ای به یک قسمت آن، نیرو را در سطح پخش می‌کنند و از شکستن یا ترک‌برداشتن سینی نشا برنج جلوگیری می‌کند.

 

استفاده از گرانول باکیفیت برای ساخت و تولید سینی نشا برنج پارس صنعت

  • شرکت پارس صنعت در ساخت سینی نشا برنج از مواد گرانول، باکیفیت بالا استفاده کرده است تا هیچ‌گونه آلودگی از طریق مواد سینی به گیاه نرسد.

 

وجود قفل برای نگهداری در حمل و عدم اسیب در سینی نشا برنج پارس صنعت

  • وجود چفت‌ها یا قفل‌هایی که در لبه سینی نشا تعبیه شده، از سرخوردن آنها بر روی‌هم و همچنین کم‌شدن فشار جلوگیری می‌کند. یکی از مزیت‌هایی که این قسمت سینی نشا برنج دارد، شکیل بودن سینی‌ها در هنگام قرار گرفتن روی‌ همدیگر است.

 

عرض سینی نشا برنج 30 سانتی متر

  • طول سینی نشا برنج، 30 سانتی‌متر است.

 

ارتفاء سینی نشا برنج پارس صنعت 60 سانتی متر

  • عرض سینی نشا برنج، 60 سانتی‌متر است.

 

112 حفره برای سینی نشا برنج پارس صنعت

  • سینی نشا برنج پارس صنعت با حدود ۱۱۲ روزنه بزرگ، از تجمع هرگونه آب جلوگیری می‌کند و به هوادهی بهتر ریشه‌ها نیز کمک زیادی می‌کند. این سوراخ‌ها از بروز ماندن آب در ریشه‌ها و بروز کپک یا قارچ به‌شدت جلوگیری می‌کنند.ایجاد یک لایه اضافی برای مقاوم بودن سینی نشا
  • اضافه‌کردن یک‌لایه اضافی در اطراف سینی باعث استحکام بیشتر لبه‌های آن می‌شود و از شکستن یا ترک‌برداشتن زودهنگام آن جلوگیری می‌کند. وجود این لایه باعث افزایش عمر سینی نشا برنج می‌شود.

 

تصویر آدرس سایت پارس صنعت روی سینی تولید شده توسط شرکت
تصویر آدرس سایت پارس صنعت روی سینی تولید شده توسط شرکت

 

تصویر مقایسه پشت و رو سینی نشا تولید شده توسط پارس صنعت

 

تست مقاومت سینی نشا برنج تولیدی توسط پارس صنعت
تست مقاومت سینی نشا برنج

 

[بررسی استحکام سینی نشابرنج]  🤯

 

دقت عمل در بارگیری محصول

 

سینی نشاکاری چیست؟

همواره در صنعت کشاورزی از روش‌های مختلفی برای کاشت نشاء استفاده می‌شود. در زمان‌های گذشته برای کاشت نشاء از گلدان‌ها و ظروف سطلی استفاده می‌شد. این روش معایب زیادی داشت تا اینکه رفته رفته با پیشبرد صنعت سینی‌هایی مخصوص کاشت نشاء تولید شد و موجب ساده‌کردن کار کاشت و انتقال نشاء گردید. سینی نشاء کاری در واقع یک سبد حفره‌دار است که در سایزهای مختلفی تولید شده و مخصوص کاشت نشاء است. جنس این سبد عمدتاً از پلاستیک است.

سبد نشاء کاری از جمله سبدهایی است که می‌تواند به واسطه ساختار مناسبی که دارد به خوبی از ریشه نشاء مخافظت کند تا گیاه به رشد کافی برسد. این سبدها برای انواع گیاهان تولید می‌شوند. به طور مثال سینی نشاء کاری برنج که مخصوص کاشت گیاهانی چون برنج و کاکتوس می‌باشد به صورتی طراحی و تولید شده است که امکان زهکشی در قسمت زیری آن وجود داشته باشد و عملیات آبرسانی به صورت بهینه و به صرفه انجام شود. چنانچه بخواهید این سینی ها را تهیه کنید می‌توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید. همچنین دارای قابلیت‌هایی است که امکان کشت نشابرنج را در سطح بزرگ فراهم می‌آورد.

سینی نشاء کاری در اندازه‌های مختلفی طراحی و تولید می‌شود و به صورت عمده به فروش می‌رسد. با توجه به اینکه قیمت‌های این سینی‌ها در وبسایت‌های مختلف به صورت تک فروشی است و ممکن است از تولید به مصرف نباشد، ما در پارس صنعت بر آن هستیم تا بدون واسطه محصولات مختلف سینی نشاء را به فروش برسانیم و از طریق سریع ترین راه سعی می‌کنیم محصولات به دست شما مشتریان عزیز برسانیم.

 

تولید سینی نشا برنج در پارس صنعت

 

فروش سینی نشاء برنج

فروش عمده سینی نشاء کاری در پارس صنعت به طرق مختلف صورت می‌گیرد. می‌توانید با استفاده از راه‌های ارتباطی مندرج در وبسایت ابتدا هزینه محصولات را استعلام بگیرید و سپس سبد نشاء کاری مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توجه به اینکه سبدهای نشاء کاری در سایز های مختلف تولید می‌شوند و ممکن است انتخاب سخت باشد، بهتر است در خرید سینی نشاء به نکات زیر توجه نمایید:

  • هدف از کاشت نشاء: هدف از کاشت نشاء می‌تواند معیارهای مختلفی را در برگیرد مانند: فروش نشاء به استان‌های مختلف، کشت وسیع محصولاتی چون برنج، کاکتوس و … لذا با توجه به هدف از کاشت نشاء می‌توان سایر ویژگی‌های مربوط به سینی نشاء کاری را مشخص نمود. پارس صنعت فروش عمده سبد نشاء کاری را با مناسب‌ترین قیمت و بالاترین کیفیت انجام می‌دهد.

 

  • میزان فضای در دسترس: برای کاشت نشاء بهتر است میزان فضایی که در گلخانه در دسترس دارید را مشخص نمایید تا بتوانید به صورت عمده سینی نشا را خریداری کنید. بحث بهترین شیوه نگهداری از نشاء در اولویت است. پارس صنعت بر آن است محصولاتی تولید نماید که علاوه بر کیفیت، کارایی خوبی هم داشته باشد. ما در پارس صنعت آنچه مورد نیاز شماست ذکر می‌کنیم و سعی داریم اطلاعات مفیدی هم در خصوص فروش عمده سینی نشاء در اختیارتان قرار بدهیم.

چنانچه نیاز به اطلاعات بیشتر در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و تمامی سوالات خود پیرامون فروش عمده سینی نشاء را جویا شوید.

 

  • نوع گیاه: با توجه به اینکه هر گیاهی شیوه نگهداری خاص خود را دارد، سینی نشاء کاری نیز به صورت خاص تولید می شود. مثلا برای گیاه برنج سبد نشاء کاری مناسب است که در زیر آن امکان زهکشی وجود داشته باشد و هر چه تعداد حفره ها بیشتر باشد برای کشت محصول راحت‌تر خواهید بود. چرا که سرعت کار حین انتقال نشاء به محیط اصلی بالا می رود.

 

  • نحوه آبیاری: نحوه آبیاری محصول از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر می‌خواهید سینی نشاء کاری آب بیشتری را در خود نگه دارد بهتر است سبدی را انتخاب کنید که حفره های آن عمیق‌تر باشد.

 

  • اندازه سینی نشاء کاری: این مهم ترین سوال در زمینه تولید نشاء است. اینکه اندازه سینی نشاء کاری را چگونه انتخاب کنیم و بهترین اندازه برای کار ما کدام است؟ بسیار جای بحث دارد و به موارد بسیاری بستگی دارد. برای بررسی دقیق‌تر می‌توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید.

 

  • تعداد حفره های سبد نشاء: سبد نشاء کاری در سایزهای مختلف و با تعداد حفره‌های مختلف تولید می‌شود می‌تواند به صورت یکبار مصرف و چند بار مصرف باشد. به طور مثال سینی نشاء کاری مناسب برنج کاری، 60*30 سانتی متر است که دارای حفره‌هایی بیش از 45 عدد است.

 

انتخاب سبد نشاء مناسب بسیار مهم است. چرا که می‌تواند باعث حفظ هزینه در کاشت‌های بعدی شود و یا اینکه باعث کاهش هزینه در مرحله اول و سپس افزایش هزینه در کاشت های بعدی شود. پیشنهاد پارس صنعت بر این است که اگر بخواهید کشت در سطح وسیع داشته باشید با ما در تماس باشید تا بهترین گزینه را به شما معرفی کنیم تا هم از کیفیت بالای محصولات بهره مند شوید و هم بتوانید خریدی مطمئن و آسان داشته باشید.

 

خرید سبد نشاکاری برنج اولین قدم برای ورود به یکی از متداول‌ترین روش‌های کشت برنج در استان های شمالی ایران است و در نظر گرفتن تمامی پارامتر ها در خرید سینی نشا در کیفیت و مرغوبیت محصول نهایی بسیار مؤثر خواهد بود. و عدم دقت کافی در انتخاب محصول با کیفیت در این مرحله موجب نتایج منفی برای بسیاری از کشاورزان شده است. در نتیجه برای دست یابی به نتیجه مطلوب، دقت کافی در انتخاب سینی نشاکاری مرغوب داشته باشید.

 

جنس سینی نشاء

مسئله بعدی در مورد جنس این سینی‌ها است. مهم ترین مواد اولیه ای که برای تولید سینی نشا برنج مورد استفاده قرار می‌گیرد استیروفوم، پلی استیلن، پلی اتیلین و پلی پروپیلن هستند. از همه این ترکیبات برای تولید سبد نشا برنج استفاده می‌شود.

 

سینی نشا برنج|سینی شالی برنج پارس صنعت parsanat

 

ویژگی های یک سبد نشاء خوب

در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی‌های یک سبد نشا خوب اشاره خواهیم کرد:

  • اولین ویژگی یک سبد نشا خوب این است که استفاده از آن در شرایط آب و هوایی مختلف امکان پذیر باشد.
  • انتخاب ابعاد و اندازه مناسب ( به نحوی که فضای مناسب برای رشد ریشه به وجود بیاید ) در مرحله تولید نیز یکی دیگر از مزیت‌های یک سینی نشا به حساب می‌آید.
  • با توجه به ضد عفونی مداوم سینی‌های نشاء بهتر است که این سینی‌ها از مقاومت خوبی در برابر مواد شیمیایی برخوردار باشند.
  •  هم چنین در خرید یک سینی نشا، باید به میزان استحکام آن نیز توجه داشته باشیم. با توجه به این موضوع که سبد نشاء گاهی مورد تابش مستقیم نور خورشید و یا اشعه ماوراء بنفش قرار می‌گیرد، این موضوع نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورت استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید سینی نشاء در این زمینه به مشکلی بر نخواهیم خورد.

 

خرید سینی نشا برنج

سینی نشاء کاری انواع مختلفی دارد و در ابعاد و تعداد حفره‌های مختلف طراحی و تولید می شود. برای خرید سینی نشا برنج از تمام مراکز فروش سینی نشا باید در ابتدا، نوع محصول را مشخص کنید تا اگر برای چندین بار می‌خواهید بذر یک گیاه خاص را کشت بدهید بهتر است از سبد نشاء کاری چند بار مصرف استفاده نمایید.

سبد نشاء کاری چند بار مصرف فوق العاده با کیفیت است و می‌توانید در چندین مرحله محصول بکارید و نیازی به خرید مجدد نخواهید داشت. یک بار هزینه می‌کنید و چند بار استفاده می‌نمایید.

خرید سینی نشاء به صورت آنلاین از پارس صنعت مزایای بسیاری دارد که به شرح زیر است:

  • ارتباطات سریع و پشتیبانی فوق العاده
  • هزینه های معقول و به صرفه
  • کیفیت بالا
  • ارائه مشاوره و راهکار های مختلف در صنعت کشاورزی
  • تحویل سریع
  • انتخاب روش پرداخت هزینه
  • ارسال در کوتاه ترین زمان

 

سینی نشاء برنج دست دوم

برخی فعالان در صنعت کشاورزی سعی دارند برای خرید سینی نشاء کاری از سینی نشاء دست دوم استفاده کنند. به طور مثال برای کشت برنج ترجیح می‌دهند از سینی نشاء برنج دست دوم استفاده نمایند. سینی‌های نشاء دست دوم دارای مزایا و معایب خاص هستند.

عمده ترین دلیلی که کشاورزان ترجیح می‌دهند از سینی نشاء کاری برنج دست دوم استفاده کنند به سبب هزینه است. سینی‌های نشاء برنج دست دوم هزینه کمتری نسبت به سینی نشاء نو دارند. لذا در قسمت زیر برخی از ویژگی های مربوطه را ذکر می‌کنیم:

 

سینی نشاء برنج نوسینی نشاء برنج دست دوم
بدون نقص و خراش و خرابیممکن است نقص ها و خرابی ها یی داشته باشند.
دارای عمر مفید طولانی هستند و می توان از آنها برای استفاده مجدد بهره مند شد.ممکن است عمر مفیدشان به اتمام رسیده باشد و امکان استفاده مجدد نداشته باشند.
هزینه متناسب با کیفیت و جنس مواد اولیههزینه کمتری دارند.

 

با این اوصاف پیشنهاد پارس صنعت این است که یکبار هزینه کنید و سینی نشاء برنج نو خریداری نمایید   و در موارد بعدی به خوبی از آنها استفاده کنید.

 

برنج مهم‌ترین غلات در سبد غذایی مردم جهان است و روش کشت پر زحمت آن؛ این دانه  را به دانه‌های با ارزش تبدیل کرده به نحوی که دور ریختن یک دانه آن در هیچ اقلیمی خوشایند نیست. برنج یا به‌رنج، همانند دانه‌های مرواریدی است که در هر سفره‌ای می‌درخشد. سینی نشا برنج تولید این بذر نفیس را چندین برابر می‌کند.

 

تولید سینی شالی برنج

تولید سینی شالیکاری برنج در پارس صنعت با استفاده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه ساخته می شود. با توجه به اینکه جنس اغلب سینی های نشاء پلی استایرن و پلی ایتیلن و یا یونولیت هستند ما در پارس صنعت بر آن هستیم برای تولید سبد شالی برنج از موادی استفاده کنیم که هم کیفیت کالاها را تضمین می کند و هم به خوبی قابلیت چند بار مصرف و یا یکبار مصرف داشته باشند.

تولید سینی نشاء در سطح عمده در پارس صنعت توسط تجهیزات کاملا پیشرفته انجام می شود. سینی‌های نشاء در ابعاد متنوع و تعداد حفره‌های مختلف تولید می‌شوند. از جمله مزایای خرید سبد شالیکاری برنج می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

رنگ های متنوع سبد نشاء

گاهی کشاورزان ترجیح می‌دهند سبدهای نشاء را انتخاب و تهیه کنند که دارای رنگ ها متنوع بوده و به راحتی قابل تشخیص رنگ باشند. برای خرید و تهیه  سبد نشاء به رنگ آبی و یا مشکی می‌توانید با ما در تماس باشید.

طرز استفاده از سینی نشاء کاری با رنگ‌های متنوع تفاوت خاصی ندارد. صرفا تنوع رنگ باعث مدیریت بهتر و بررسی دقیق تر، می‌شود. زمانی که نشاء های مختلف می‌کارید بهتر است برای مشخص شدن نوع نشاء به رنگ بندی دقت نمایید. به طور مثال در سبد‌های مشکی نشاء برنج و در سبد های آبی نشاء نارنج بکارید.

 

طرز استفاده از سینی های نشاء کاری

سینی نشاء کاری مخصوص کشت گیاهان متنوعی چون برنج، کاکتوس، نارنج، زیتون، گندم و غیره می‌باشد.

لذا برای کاشت نوع گیاه بهتر است ویژگی های محیطی گیاه را هم در نظر بگیرید.

مثلا دهانه حفره، عمق حفره، نحوه زهکشی سینی نشاء می تواند تعیین کند که چه گیاهی در آن کاشته شود.

سینی های نشاء معمولا دارای حفره های بسیاری است که می تواند مزایای خاص خود را داشته باشد.

برای کاشت گیاه در سینی نشاء به صورت زیر اقدام می شود:

  • مرحله آماده سازی قلمه یا نشاء گیاه: در این مرحله قلمه گیاه تهیه می شود و نشاء های کوچک برای کاشت در سینی نشاء آماده می‌شوند.
  • عملیات خاک ریزی در سینی نشاء: در این مرحله قبل از اینکه بذر گیاه کاشته شود، به اندازه 2 سانتی متر خاک در حفره های سینی نشاء ریخته می‌شود. نکته‌ای که وجود دارد این است اگر بخواهید نشاء خاصی را در حفره ها بکارید با توجه به نوع گیاه میزان خاک اولیه را مشخص نمایید. معمولاً 2 سانتی‌متر خاک برای کاشت گیاهان مناسب است. همچنین نوع خاک نباید شن و ماسه باشد چرا که هنگام جا به جایی نشاء‌ها با مشکل مواجه می‌شوید. لذا برای خاک اولیه ترکیباتی از کوکوپیت، پیت ماست غنی شده، پرمیت، ورمیکولیت مناسب است.
  • کاشت بذر و یا قلمه و نشاء گیاه: در این مرحله بذر یا قلمه یا نشاء مورد نظر داخل حفره های کاشته می‌شود.
  • خاک ریزی مجدد: در نهایت برای حفاظت از بذرها و نشاء‌ها مجددا داخل حفره ها خاک ریخته می‌شود.

 

آبیاری باکس نشاء برنج

وجه مشترک همه موجودات زنده نیاز به آب است. و نه تنها انسان‌ها و حیوانات، بلکه گیاهان نیز نیاز زیادی به آب دارند. اما میزان و نحوه آبیاری به نسب هر گیاه کاملاً متفاوت است.

در اولین روزهای آبیاری باکس نشاء برنج باید توجه داشته باشید که این کار را با سیستمی به نام مه پاش انجام دهید. در غیر این صورت احتمالاً بذرهای شما داخل باکس نشا برنج جابجا شده و نتیجه مطلوب نخواهد بود. به این سیستم مه پاش اصطلاحا « میست » نیز می‌گویند.

این سیستم به عنوان یکی از محبوب ترین روش‌های آبیاری گیاهان در گلخانه شناخته می شود. اگر می خواهید هم مصرف آب و هم نیروی کار خود را کاهش دهید، این سیستم قطعا یکی از گزینه‌های شما خواهد بود. هم چنین با استفاده از این سیستم به راحتی می توانید دمای گلخانه خود در روز های گرم را کاهش دهید. این ها بخشی از دلایلی است که باعث شده شالیکاران نیز برای آبیاری باکس نشا برنج به این روش روی آورند.

 

سینی نشاء سفارش به تمام نقاط کشور

با توجه به اینکه پارس صنعت یکی از بهترین کارخانه ها در زمینه تولید سینی نشاء کاری می‌باشد از تمامی شهرها و استان‌های ایران سفارش می‌پذیرد. محصولات تولیدی پارس صنعت با هزینه مناسب و کیفیت بالا تولید شده است.

پارس صنعت سینی نشاء را از طریق پست به محل مورد نظر شما می فرستد. چنانچه بخواهید سبد نشاء کاری را به صورت عمده خریداری کنید و در شهرستان دریافت کنید، ما می توانیم با بهترین قیمت و مناسب‌ترین روش های ارسال محصول آن را به محل مورد نظرتان ارسال کنیم.

ما در پارس صنعت به سرعت بهترین و مرغوب ترین سبد های نشاء را برای شما تهیه و آماده ارسال می‌نماییم. در نهایت می‌توانید از طریق کد پیگیری که در اختیار شما قرار می‌دهیم، نحوه ارسال لحظه به لحظه سبدهای نشاء را مطلع شوید.

پارس صنعت افتخار چندین دهه تجربه و تخصص در تولید سینی نشاءکاری در بین مراکز فروش سینی نشا دارد. لذا از همه نقاط ایران سفارش می‌پذیرد. برای اطلاعات بیشتر و هماهنگی از طریق را های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید.

پارس صنعت : 09935706747

 

 

‫5/5 (16 امتیاز )
Click to rate this post!
[Total: 13 Average: 4.5]

176,500ریال

176,500ریال

موجود

محصولات مرتبط
محصولات مرتبط

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “خرید سینی نشا برنج”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه ها