تهران، شادآباد

سبد خرید

سینی نشاکاری برنج گرگان| خرید سبدنشاء برنج در گرگان وحومه

مدیرسایت
2020-07-06
00:00
4 Responses
سینی نشا کاری برنج گرگان

سینی نشاء کاری برنج از جمله ابزارهایی است که می توانید با کمک آن اقدام به کشت برنج در سطح وسیعی نمایید. برای خرید سینی نشاء کاری برنج در گرگان-گلستان در ابعاد مختلف می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با پارس صنعت تماس بگیرید.

در میان تمامی محصولات کشاورزی استان های شمالی ایران از جمله گرگان، برنج از جایگاه ویژه ای برخوردار است. و به عقیده برخی این محصول مهم ترین محصول کشاورزی این استان است. و با توجه به محبوبیت بالای این محصول در ایران با خرید سبد نشاکاری برنج در گرگان و آغاز فعالیت در این زمینه، از ورود خود به یک تجارت پر سود اطمینان حاصل کرده اید. البته خرید سینی نشا با کیفیت، در افزایش احتمال موفقیت شما برای کاشت نشابرنج تأثیرگذار خواهد بود.

به سبب زمان بندی خاص کشت نشاء برنج در استان گرگان توصیه می شود تمامی اصول مربوط به نگهداری و تولید نشاء را در نظر داشته باشید. هنگامی که سبد نشاء کاری برنج را خریداری می کنید می توانید به صورت چند بار مصرف تهیه کنید تا در کشت های بعدی نیز از آن استفاده نمایید. در این مقاله به بررسی سینی نشاء کاری برنج می پردازیم.

خرید سینی نشا برنج گرگان

 

خرید سینی نشا برنج گرگان

 

 

خرید سینی نشا برنج گرگان

ویدئو از سینی نشا برنج گرگان

 

 

چرا پارس صنعت؟

تمام مراحل ساخت سبد های نشاء برنج از 0 تا100 درون مجموعه پارس صنعت انجام می شود به همین دلیل با قیمت همسان با رقبا سبد های نشا ما دارای کیفیت بسیار بالاتری خواهند بود.

 

2-جنس محصول pp (پلی پروپیلن)می باشد وازآنجایی که در صد کربن بالایی دارد و باعث شکننده بودن و در نتیجه پایین بودن عمر سینی می شود،همواره سعی و تلاش ما در استفاده از مواد اولیه با میزان الیاف بیشتروشکنندگی کمتر می باشد.

 

3-یکی دیگر از مزیت ها رفع مشکلات سبز نشدن یکدست نشاء ها می باشد.پارس صنعت سینی های نشا را طوری تولید کرده است که دارای محل جریان هوا بین سینی ها می باشد و این به رشد بهترنشاء کمک می کند.

 

4- سینی ها تولید شده توسط مجموعه پارس صنعت بدون هیچ گونه واسطه و به صورت مستقیم به خدمت بانک های نشاء وکشاورزان عرضه می گردد و در اینجا هزینه های واسطه گری حذف می شود.

 

5-برای صحت و نحوه تولید شدن سینی ها می توانید به کارگاه پارس صنعت سر بزنید و در جریان کامل تولید 0تا100 محصولات ما باشید.

رنگ سبد نشا برنج سبز  و مشکی
جنسپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاریزمان ماندگاری یک عدد بر اساس معیار های مختلف می باشد که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
بازدید از کارگاهشما این امکان را دارید که فرایند تولید را با مراجعه به کار گاه ببینید
قیمتبرای اطلاع از قیمت تماس بگیرید(خرید و فروش مستقیم فقط توسط پارس صنعت می باشد)

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

 

بار ارسالی سینی نشابرنج به گرگان           بار ارسالی سینی نشابرنج به گرگان


 

مزایای استفاده از سینی نشا کاری برنج به شرح زیر است:

  • نیروی کمتر
  • تولید در سطح وسیع
  • محافظت بهتر از بذر ها
  • آبیاری بهتر

این مزایا سبب می شود تولیدات مرغوبی داشته باشید با هزینه کم برنج کشت بدهید.

 

خرید باکس نشا برنج در گرگان

وقتی کلمه کشاورزی با نام یکی از استان های شمالی ایران همراه می شود، اولین محصولی که به ذهن می رسد برنج خواهد بود. برنج محصول اصلی استان های شمالی ایران است. اگر شما هم در این منطقه زندگی می کنید و به کشت این محصول علاقه مند هستید، احتمالا بتوانید با خرید باکس نشا برنج در گرگان فعالیت خود را شروع کنید.

اکنون با وجود فضای مجازی بستری فراهم شده است، تا برای خرید این محصول دیگر نیازی به مراجعه حضوری هم نداشته باشید. تنها با یک تماس تلفنی و ثبت سفارش خرید به راحتی می توانید، اقدام به خرید باکس نشاء برنج در گرگان کنید.

اگر کمی با کشاورزی برنج با استفاده از روش سینی شالی برنج در گرگان آشنا باشید، قطعا می دانید که کیفیت تجهیزات کشاورزی که مورد استفاده قرار می دهید، چه قدر اهمیت دارد. گاهی استفاده از تجهیزات کشاورزی بی کیفیت موجب خسارات جبران ناپذیری می شود.

بنابراین پارس صنعت را به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان سینی شالی برنج در گرگان به خاطر بسپارید. استفاده از مواد اولیه با کیفیت و خط تولید کاملا مطابق با استاندارد های جهانی از عواملی است که موجب کیفیت و محبوبیت محصولات این شرکت شده اند. در کنار این موارد با توجه به حذف واسطه ها در مسیر تهیه این محصول، قیمت های در نظر گرفته شده برای محصولات نیز بسیار مناسب هستند.

مهم ترین علت خرید سینی نشاء کاری برنج بندر ترکمن

بندر ترکمن یکی از شهر هایی است که همواره در راستای کشت برنج در شمال ایران فعالیت دارد.  خرید سینی نشاء کاری بندر ترکمن به صورت غیر حضوری امکان پذیر است و می توانید از طریق پارس صنعت اقدام نمایید.

مهم ترین علت خرید سبد نشا کاری بندرترکمن مزایایی است که این سینی ها دارند. با توجه به شرایط محیطی بندر ترکمن می توان نتیجه گرفت اگر کشت برنج در سینی های نشاء کاری انجام شود بسیار به صرفه تر خواهد و باعث بازدهی دوچندان محصولات خواهد شد.

 

خرید سبد نشا کاری برنج در آزادشهر

سبد نشا کاری آزادشهر نیز به این صورت است که در این شهر می توانید در سطح وسیعی در گلخانه برنج کشت بدهید و به سادگی بذر های خود را با کمترین هزینه تولید کشت بدهید.

 

سینی نشا کاری برنج گرگان

 

خرید سبد نشاء برنج در آق قلا

اگر در شهر آق قلا زندگی می‌کنید و به فکر شروع یک کسب و کار پررونق هستید، بهتر است به خرید سینی نشاء در آق قلا و کاشت برنج فکر کنید! چراکه آب و هوای مناسب و طبیعت بکر در این شهر سبب رونق کشاورزی و کشت برنج شده است.

بهترین و مرغوب‌ترین سبد نشاء را می‌توانید از شرکت پارس صنعت تهیه کنید. زیرا متخصصان این شرکت از مواد اولیه‌ی خالص و همچنین دستگاه‌های پیشرفته برای ساخت این سینی‌ها استفاده می‌کنند.

خرید سینی نشاء در مینودشت

مینودشت از جمله شهرهای کمتر شناخته شده در استان گلستان است که طبیعت منحصربفردی دارد. بسیاری از اهالی این شهر به شغل کشاورزی مشغولند و اغلب به صورت سنتی کار می‌کنند. اما در سال‌های اخیر استفاده از سینی نشاء در مینودشت موجب راحت‌تر شدن کاشت برنج و کشاورزی شده است.

متخصصان پارس صنعت با اتکا به تجربه‌ی و دانش خود موفق به تولید استانداردترین سینی نشاء شده‌اند که قیمت آن نیز بسیار مناسب است. بنابراین شما هم با خرید سینی نشاء در مینودشت می‌توانید از مزایای آن بهره‌مند شوید.

خرید سبد نشاکاری برنج در گالیکش

استفاده از سبد نشاکاری برنج در گالیکش نیز مانند سایر شهرهای استان گلستان می‌تواند دغدغه‌های شما را تا حدود زیادی کم کند. زیرا جابه‌جا کردن این سبدها بسیار راحت است و همچنین کاشت برنج در آن‌ها فضای زیادی را اشغال نمی‌کند. بنابراین در یک فضای محدود هم می‌توان کاشت نشاء را به بهترین شکل ممکن انجام داد.

شما نیز برای خرید سبد نشاکاری برنج در گالیکش می‌توانید از محصولات ما در پارس صنعت استفاده کنید؛ به همین منظور، با کارشناسان مربوطه تماس گرفته و سفارش خود را در کمتر از چند دقیقه ثبت کنید.

 

سبد نشاء کاری علی آباد کتول و سینی نشا کاری گنبد کاووس

سبد نشا کاری علی آباد کتول و سینی نشا کاری گنبد کاووس با هزینه مناسب و کیفیت فوق العاده از طریق مجموعه پارس صنعت به صورت مستقیم عرضه می شود.

شایان ذکر است به علت فروش بی واسطه محصولات با قیمت واقعی به فروش می رسند و به صورت مطمئن و کاملا سالم به مقصد مورد نظر شما ارسال می شود.

سینی نشاء کاری علی آباد کتول در واقع جزء ابزار هایی است که امکان کشاورزی مدرن در گلخانه را فراهم می آورد.

سبد نشاء کاری برنج گنبد کاووس نیز به سبب داشتن ویژگی هایی نظیر کیفیت بالا، کشت آسان و مکانیزه به خوبی مورد استقبال شالیکاران قرار گرفته است. جهت خرید سینی نشا کاری برنج گرگان می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما در تماس باشید. ما همچنان در راستای ارائه خدمات بهتر به هموطنان در شمال ایران سعی کرده ایم با تولید در سطح وسیع در ابعاد مختلف کار کشاورزی را آسوده تر نماییم.

با استفاده از سبد نشاء کاری برنج امکان استفاده از ماشین های کشاورزی وجود دارد، در محله انتقال نشاء به زمین های زراعی می توان از ماشین های کشاورزی استفاده نمود.

همچنین برای حفظ نشاء ها از خطرات طبیعی چون خطر گرما، افات و غیره از سینی های نشاء کاری و گلخانه استفاده می شود. بسیاری از شرایط محیطی در گلخانه قابل کنترل است و به همین دلیل نشاء مرغوب تولید می شود.

در خصوص بحث زمان می توان گفت بهتر است به موقع نشاء ها را کشت بدهید چرا که اگر دیر یا زود هنگام عمل نمایید ممکن است کیفیت مرغوب این محصولات را از دست بدهید. برای استفاده بهینه تر می توانید با توجه به شرایط محیطی خود و وسعت گلخانه ابعاد سینی نشاء را انتخاب کرده و سپس نحوه آبیاری را انتخاب کنید. برای آبیاری نشاء هایی که داخل سینی نشا کشت می شوند نیاز به آب کمتری است. در نتیجه هزینه های زمانی و مالی کاهش می یابد.

 

سینی نشا کاری برنج گرگان

 

 

چنانچه بخواهید سفارش خرید سینی نشاء کاری گلستان را انجام دهید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با پارس صنعت تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی کلمه «سینی نشا» کلیک کنید.

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

 

 

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

مقالات مرتبط

4 پاسخ

  1. من خودم چند سال کاشت برنج انجام میدم به نظرم مطلب‌ جالبی بود بخصوص کسی که بخواد تازه کار رو شروع کنه

  2. سلام جنس پروپیلن بهترین نوع؟ گیلان به نظرم بهترین نوع برنج رو میشه تولید کرد

    1. سلام و عرض ارادت

      قبل از شروع به تولید انبوه سینی های نشا برنج پارس صنعت، بارها مواد تشکیل دهنده گرانول مصرفی اصلاح و مورد تست قرار گرفت. و در نهایت گرانول pp فعلی جهت تولید نهایی تایید شد.

      پیروز باشید
      محمدی
      مدیر فروش

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *