تهران، شادآباد

سبد خرید

قیمت قالب پلاستیک

مدیرسایت
2018-10-17
23:12
No Responses
قیمت قالب پلاستیک

 

پارس صنعت در زمینه تأمین پلیمر هیچ‌گونه فعالیتی ندارد.
(لطفاً در این خصوص تماس نگیرید)

قیمت قالب پلاستیک

قیمت قالب پلاستیک  در شرکت پارس صنعت براساس پارامترهای متعددی محاسبه می شود که در زیر به مهمترین این پارامترها اشاره می کنیم:

  • ابعاد قطعه (طول ،عرض و ارتفاع)
  • حفره های جانبی که نیاز به کشویی دارد ( Slide)
  • جنس قطعه (ABS،PP،PA،PE،PBT)
  • رزوه داخلی و خارجی
  • نک های داخلی و خارجی
  • راهگاه سرد یا گرم (Cold Runner- Hot Runner)
  • کیفیت سطوح خاص
  • تعداد کویتی (حفره قالب)
  • مشخصات دستگاه تزریق(در صورت تولید توسط خود مشتری)
  • تیراژ قطعه تولیدی

مهمترین این پارامترها را می توان ابعاد قطعه و پیچیدگی های موجود در قطعه اشاره کرد و مابقی این پارامترها وابسته به این دو مشخصه کلی هستند.

ساخت قالب تزریق پلاستیک به صورت عمده در صورتی که با قیمت مناسبی صورت پذیرد می تواند خریداران زیادی را به خود جلب نماید.

 

ساخت قالب تزریق پلاستیک

قالب تزریق پلاستیک مجموعه ای از قطعات می باشد که مواد پلاستیک به داخل این محفظه ها هدایت می شوند و پس از سرد شدن شکل قالب را به خود می گیرد. امروزه به دلیل تنوع

زیادی که در تولید محصولات پلاستیکی وجود دارد تقاضا برای قالب های پلاستیکی نیز بسیار زیاد می باشد که این امر سبب شده افراد زیادی در این زمینه فعالیت خود را آغاز نمایند.

قالب زنی دمیدنی ، فرآیندی ساده است که هوای کمپرس شده ، زیر ورقه ی گرم ماده ی ترموپلاستی که ماده را به داخل یک حفره ی قالب می برد ، مورد استفاده قرار می گیرد . در

همین هنگام اجازه ی انبساط آزادانه ی ماده برای شکل گرفتن یک نیم کره نیز اتفاق می افتد .

این روش برای تشکیل گنبدها بسیار روش خوبی می باشد . سپس همین کالاهایی که از ورقه های آکریلیک واضح ساخته می شوند ، اغلب در ویترین های فروشگاه ها در معرض دید عموم

قرار میگیرند تا مشتری بتواند انتخابی ایده آل و مطلوب را داشته باشد .

 

قیمت قالب پلاستیک

دستگاه ساخت قالب تزریق پلاستیک

 

این نوع از قالب ها از پر کابرد ترین قالب های موجود در دنیا می باشد که به دلیل نوع استفاده محصول بعضا می بایست از زیبایی و کیفیت سطح بالایی برخوردار باشد.

دستگاه هایی که برای تولید قطعات پلاستیکی از قالب تزریق پلاستیک استفاده می شود به نام ماشین های تزریق پلاستیک معروف می باشند که انواع مختلفی مثل ۵۰گرم- ۱۰۰گرم-۱ کیلوگرم و بالاتر را در بر می گیرند.

عموماً از ساخت قالب تزریق پلاستیک برای تولید انبوه از یک قطعه پلیمری(پلاستیکی) استفاده می شود،هر قطعه پلاستیکی که در اطراف ما وجود دارد مطمئناً از یک قالب بوجود آمده است.

این قالب ها یکی از پرکاربردترین قالب ها می باشند و محصول خروجی از این قالب ها در زندگی ما به وفور یافت می شوند.

فروش این قطعات و قالب ها توسط مراکز خاصی صورت می پذیرد که در صورتی که بدون واسطه بتوان به خرید اقدام نمود سبب می شود تا بتوان با کمترین قیمت این قطعات را خریداری نمود.

 

قیمت انواع قالب پلاستیک

قیمت  قالب پلاستیک و انواع آن را با بهترین کیفیت از ما جویا شوید تا شما را سمت یک خرید ارزان و مطمئن راهنمایی کنیم.جهت استعلام دقیق قیمت قالب پلاستیک می توانید با مشاورینپارس صنعت تماس حاصل فرمایید. مشاورین با تجربه سالید پاسخگوی تمامی سوالات شما در زمینه ی ساخت قالب پلاستیک،ساخت قالب دایکاست  و…میباشند .

Click to rate this post!
[Total: 2 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *