تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید،فروش و پخش عمده سینی نشا برنج پارس صنعت

مهرداد فرهادی
2020-11-19
19:30
No Responses
تولید و فروش عمده سینی نشا کاری برنج

خرید، فروش و پخش عمده سینی نشا کاری برنج توسط مجموعه پارس صنعت با بیش از 30سال تجربه  انجام می شود.

پارس صنعت بر آن است با کیفیت ترین محصولات را تولید کرده و با قیمت مناسب به مشتریان عزیز برساند. اغلب محصولاتی که در پارس صنعت تولید می شوند به صورت صفر تا صد تولیدات این کارخانه است. سینی نشا کاری برنج به طور گسترده تهیه و تولید می شود.

تولید و فروش سبد نشاء کاری

معمولا کارخانه های بسیاری برای تولید و فروش سبد نشاء به صورت غیر مستقیم عمل می کنند و دسترسی به آنها گاهی با واسطه انجام می شود. ما در پارس صنعت انواع سینی نشاء کاری را تولید می کنیم و به صورت مستقیم آن ها را عرضه می کنیم. چنانچه بخواهید انواع سینی نشاء کاری را به صورت عمده و مستقیم از پارس صنعت با قیمت مناسب خریداری کنید می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید. در هر نقطه ای از ایران ارسال سبد نشاء کاری انجام می شود.

با توجه به اینکه امروزه کشت نشاء برنج در میان کشاورزان گسترش یافته است، پارس صنعت تولید سینی نشاء کاری برنج را در تعداد کثیر انجام می دهد تا کشاورزان با کمبود عرضه مواجه نشوند. همچنین اگر نیاز به مشاوره در خصوص نحوه استفاده و نحوه نگهداری سینی های نشاء کاری برنج دارید می توانید با تماس بگیرید.

 

 

تولید و فروش سینی نشاء کاری

پخش عمده سینی نشاء کاری برنج

پخش عمده سینی نشاء کاری برنج در تمامی استان ها انجام می شود. برای تهیه و ثبت سفارش می توانید مراحل زیر را انجام دهید:

  • انتخاب نوع سینی نشاء برنج: سینی های نشاء کاری برنج در تمامی ابعاد تهیه و تولید می شوند. این سینی ها از بهترین مواد اولیه تهیه شده است. سینی های نشا در رنگ های مختلف و با توجه به تعداد حفره 24 عددی، 85 عددی و یا 200 عددی انتخاب می شود و می توانید پس از آن مشاوره ای با کارشناسان پارس صنعت داشته باشید.
  • تماس با پارس صنعت و مشاوره: جهت تماس با پارس صنعت می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در وبسایت با ما تماس بگیرید و مشاوره ای در خصوص نحوه استفاده و شرایط نگهداری سینی های نشا داشته باشید و در نهایت نسبت به ثبت سفارش اقدام کنید.
  • ثبت سفارش: جهت ثبت سفارش و تایید کالاها می توانید با شماره های مندرج در وبسایت با کارشناسان پارس صنعت تماس بگیرید.
  • دریافت محصولات: محصولات با روش های مطمئن جهت ارسال آماده سازی می شوند و در محل آدرس مورد نظر می توانید تحویل بگیرید.

فروش و پخش عمده سینی های نشا توسط پارس صنعت بدون واسطه و با بهترین کیفیت انجام می شود. می توانید فروش و دریافت مستقیم از کارخانه پارس صنعت را به سادگی تجربه کنید.

 

چرا پارس صنعت؟

 

تمام مراحل ساخت سبد های نشاء برنج از ۰ تا۱۰۰ درون مجموعه پارس صنعت انجام می شود به همین دلیل با قیمت همسان با رقبا سبد های نشا ما دارای کیفیت بسیار بالاتری خواهند بود.

۲-جنس محصول pp (پلی پروپیلن)می باشد وازآنجایی که در صد کربن بالایی دارد و باعث شکننده بودن و در نتیجه پایین بودن عمر سینی می شود،همواره سعی و تلاش ما در استفاده از مواد اولیه با میزان الیاف بیشتروشکنندگی کمتر می باشد.

۳-یکی دیگر از مزیت ها رفع مشکلات سبز نشدن یکدست نشاء ها می باشد.پارس صنعت سینی های نشا را طوری تولید کرده است که دارای محل جریان هوا بین سینی ها می باشد و این به رشد بهترنشاء کمک می کند.

۴- سینی ها تولید شده توسط مجموعه پارس صنعت بدون هیچ گونه واسطه و به صورت مستقیم به خدمت بانک های نشاء وکشاورزان عرضه می گردد و در اینجا هزینه های واسطه گری حذف می شود.

۵-برای صحت و نحوه تولید شدن سینی ها می توانید به کارگاه پارس صنعت سر بزنید و در جریان کامل تولید ۰تا۱۰۰ محصولات ما باشید.آدرس کارگاه در صفحه تماس باما می باشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی کلمه «سینی نشا» کلیک کنید.

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 32 Average: 4.8]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *