تهران، شادآباد

سبد خرید

خرید سینی نشا برنج سیاهکل | فروش سینی نشا برنج سیاهکل

مهرداد فرهادی
2020-12-12
14:18
No Responses
خرید سینی نشابرنج سیاهکل

در این مطلب قصد داریم تا به بررسی خرید سینی نشابرنج سیاهکل از مجموعه پارس صنعت بپردازیم. از آنجایی‌که مجموعه ما دارای نمایندگان زیادی در شهرهای مختلف از جمله سیاهکل، فومن و غیره دارد؛ کشاورزان عزیز می‌توانند با مراجعه به این مراکز سفارش‌های خود را ارسال کنند. همچنین از راه‌های دیگر برای خرید سینی نشابرنج سیاهکل، مراجعه به سایت پارس صنعت و تماس با شماره‌های مندرج در سایت است.

در پارس صنعت، ما سعی داریم به‌عنوان یک منبع معتبر و بدون واسطه، انواع سینی نشاء را با کیفیت عالی و قیمت مناسب به مشتریان ارائه دهیم. شما می‌توانید از طریق راه‌های ارتباطی مختلف به ما سفارش دهید و از محصولات با کیفیت برای کاشت نشا در کشاورزی خود بهره‌مند شوید.

جهت اطلاع از کیفیت سینی نشا برنج مجموعه پارس صنعت به ویدئوی زیر توجه کنید.

سینی نشا برنج چیست؟

سینی نشابرنج، یک وسیله مهم و کارآمد در صنعت کشاورزی برای کاشت نشا گیاهان است. این سینی کارایی بالا و ساختاری مناسب دارد که به بهترین شکل از ریشه نشا محافظت می‌کند و به گیاه این امکان را می‌دهد که به‌سرعت رشد کرده و برای کشت در زمین آماده شود.

سینی نشابرنج معمولاً از جنس پلاستیک ساخته شده و دارای حفره‌های زهکشی در قسمت زیرین آن است. این حفره‌ها امکان آب‌رسانی بهینه را فراهم می‌کنند و به گیاه این امکان را می‌دهند تا از نظر رطوبت بهینه داشته باشد.

سینی نشابرنج برای انواع مختلف گیاهان تولید می‌شود، از جمله محصولاتی مانند برنج و گندم یا گیاهان زینتی مانند کاکتوس. طراحی مناسب این سینی‌ها باعث افزایش بهره‌وری در مراحل ابتدایی کاشت گیاهان می‌شود.

خرید سینی نشا برنج در سیاهکل

سینی نشا برنج پارس صنعت از جنس پلی‌پروپیلن با کیفیت بالا تولید می‌شوند و با قیمت همسان با رقبا، کیفیت بسیار بالاتری ارائه می‌دهند. این سینی‌ها در تمامی رنگ‌ها از جمله سیاه، سبز، قرمز و بی‌رنگ تولید می‌شوند. محصول از مواد اولیه پلی‌پروپیلن با الیاف بیشتر و شکنندگی کمتر ساخته می‌شود و دارای منافذ باز بدون گرفتگی در سرتاسر سینی است.

یکی از ویژگی‌های مثبت این سینی‌ها، رفع مشکلات سبز نشدن یکدست نشا است. در واقع، سینی های نشا برنج پارس صنعت طوری طراحی شده‌اند که جریان هوا در بین آن به راحتی مبادله می شود و این باعث رشد بهتر نشا می‌شود. سینی‌های پارس صنعت بدون واسطه مستقیماً به خدمت بانک‌های نشاء و کشاورزان عرضه می‌شوند، همچنین هزینه‌های واسطه گری نیز حذف می‌شود.

از نمونه شرکت های فعال در عرصه ابزارآلات صنعتی می توان به شرکت پارس صنعت با بیش از سه دهه فعالیت در تولید قطعات و ابزارآلات صنعتی اشاره داشت که کشاورزان برای خرید سینی نشا می‌توانند به این مجموعه مراجعه و یا با شماره های موجود در سایت ارتباط برقرار نمایند.
از آنجایی که برنج در این منطقه بسیار کاشت می شود بهتر است تا از سینی برنج نشا چند بار مصرف استفاده نمایند.

جدول مشخصات سینی نشا برنج سیاهکل

رنگ سبد نشا برنجسبز و مشکی
جنسپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاری۵ سال(در صورت استفاده ونگهداری صحیح ۵ سال)
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
تعداد حفره۱۱۲ عدد

بررسی کشت برنج در سیاهکل فومن

برنج سیاهکل از نظر پخت و طعم بسیار لذیذ است برداشت برنج در بیشتر اراضی این شهر انجام می‌شود. بیشترین تعداد برنج کار در این شهر وجود دارد که همه ساله محصولات پرباری را برداشت می کنند. کاشت و برداشت برنج در بخش مرکزی انجام می شود. امروزه کاشت برنج دیگر به روش سنتی نیست و با استفاده از سینی برای نشاء برنج کشاورزان به تولید انبوه و با کیفیت برنج دست پیدا می‌کنند.

شهرستان فومن دارای 13 هزار و 870 هکتار اراضی شالیزاری است و اولین کشت مکانیزه برنج با استفاده از رقم علی کاظمی در روستای شکالگوراب از توابع این شهرستان انجام شده است.

کشت مکانیزه با کمک سینی نشابرنج سیاهکل باعث کاهش هزینه‌های تولید برنج و اقتصاد در زمان تولید این محصول می‌شود. همچنین، افراد مسئول کشت برنج کشور افزوده‌اند که حذف هزینه‌های کارگری و کاهش زحمت در فرایند تولید برنج از دیگر مزایای تولید مکانیزه است و تعداد دستگاه‌های نشاکاری در فومن امسال افزایش‌یافته است.

همچنین سهولت در انجام عملیات مراحل تولید برنج از جمله کاشت، داشت و برداشت، باعث افزایش انگیزه جوانان روستایی برای افزایش تولید برنج و بقا در روستاها می‌شود. شالیکاران شهرستان فومن حدود 47 هزار تن برنج سفید تولید می‌کنند که در مجموع 6 درصد تولید برنج گیلان را شامل می‌شود.سینی نشا برنج

فروش سینی نشا برنج در سیاهکل 

فومن گیلان(خرید سینی نشا برنچ گیلان) علاوه بر دارا بودن شرایط عالی برای کاشت محصولات کشاورزی دارای زمین های بسیار با کیفیت برای کاشت برنج نیز است. از این ‌رو شالیز کاران در این شهر، کاشت انواع برنج را انجام می دهند.
در فومن کشاورزان می توانند تا با استفاده از سینی نشا برنج کشت مطلوب و پرباری را تجربه کنند. از این رو با مراجعه به شرکت پارس صنعت و قسمت فروش سینی نشا برنج می توانند خرید سینی نشا را به راحتی و بدون هیچ محدودیتی در تعداد و اندازه های مختلف تهیه نمایند.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی کلمه «سینی نشا» کلیک کنید.

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *