تهران، شادآباد

سبد خرید

فروش سینی نشاء برنج در بازار جمعه

مهرداد فرهادی
2020-12-08
06:59
No Responses
فروش سینی نشاء برنج در بازار جمعه

شهر بازار جمعه در نزدیکی شهر صومعه سرا و در استان گیلان(خرید سینی نشا برنج گیلان) قرار دارد. بسیاری از اهالی این شهر همانند سایر شهرهای شمالی به کاشت برنج در شالیزارها مشغولند. اما مشکلات نشاکاری منجر به روی آوردن مردم به استفاده از سینی نشاء برنج در بازار جمعه شده است.

سبد نشا برنج به گونه‌ای طراحی شده است که انتقال آب و مواد معدنی را به خوبی انجام داده و نشای کاشته شده درون آن به بهترین شکل ممکن پرورش پیدا کند. این سینی‌ها را از نوعی پلاستیک می‌سازند که با سایر الیاف مخلوط شده تا استحکام کافی برای کاشت نشابرنج را داشته باشد.

 

خرید سینی نشاء برنج در کومله

به منظور خرید سینی نشاء برنج در کومله نیز مانند بازار جمعه باید به چند نکته مهم توجه داشته باشید. به عنوان مثال، سبدهایی را بخرید که از پلاستیک مرغوب تهیه شده باشد؛ در غیر این صورت احتمال ترک خوردن و شکسته شدن سبدها وجود دارد.

علاوه بر آن، حفرات و شیارهای طراحی شده در سینی نشاء برنج در بازار جمعه باید به صورت منظم و استاندارد باشد تا عملیات نشا کاری با مشکل روبه‌رو نشود.

ما در شرکت پارس صنعت تمام تلاش خود را کرده‌ایم تا یک سینی نشاء باکیفیت و استاندارد را تولید کنیم. علاوه بر آن، با بکارگیری تجهیزات پیشرفته موفق به کاهش هزینه‌ها و در نتیجه کاهش قیمت این سبدها نیز شده‌ایم. بنابراین شما هم می‌توانید برای کاشت نشاء از محصولات پارس صنعت استفاده کنید.

فروش سینی نشاء در چوبر

لازم به ذکر است که برای خرید سینی نشاء در چوبر نیز می‌توانید از تولیدات ما در پارس صنعت استفاده کنید. به همین منظور فقط کافی است که با شماره زیر تماس گرفته و سفارش خود را ثبت کنید. همچنین برای مشاوره و پرسیدن سوالات خود نیز می‌توانید با شماره زیر تماس بگیرید…

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی کلمه «سینی نشا» کلیک کنید.

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *