تهران، شادآباد

سبد خرید

فروش سینی نشا برنج رشت

مهرداد فرهادی
2020-11-16
00:00
No Responses
فروش سینی نشا برنج رشت

خرید سینی نشا برنج در رشت از شرکت پارس صنعت بیش از 30 سال تجربه در تولید محصولات صنعتی …

شما می توانید از طریق راه های ارتباطی مندرج در سایت و در پایین این صفحه با پارس صنعت تماس بگیریدو سینی های نشاء برنج را سفارش بدهید.

با توجه به اینکه رشت پتانسیل کاشت برنج را دارا می باشد، بهترین سرمایه گذاری در این استان کاشت محصولاتی مانند برنج و جو و گندم است. برای کاشت برنج می توانید از بهترین گزینه برای کاشت برنج استفاده کنید. قیمت های مناسب سبد نشاء کاری برنج سبب شده است کسب و کار هایی نوپا در حوزه کشاورزی رونق بگیرند.

بسیاری از کشاورزان موفق کشور ما در استان رشت شالیکاری می کنند. که در روز های اول ورود به این عرصه با اقدام به خرید لوازم اولیه کار، فعالیت خود را آغاز کرده اند. خرید سبد نشا برنج از جمله این اقدامات اولیه است که عموم کشاورزان در استان رشت نیز در آغاز کار خرید سبد نشاء مناسب را یکی از اولویت های خود قرار می دهند. تا به فراهکم کردن بستر مناسب برای رشد این محصول، میزان رضایت خود و مشتریان از حاصل کار را افزایش دهند.

 

 ویدئو از معرفی سینی نشا برنج پارس صنعت در رشت

 

 

خرید سینی نشا برنج رشت

مشخصات محصول

 

رنگ سینی نشا برنج سبز  و مشکی
جنسپلی پروپیلن PP (پلی پروپیلن PP چیست؟)
زمان ماندگاریزمان ماندگاری یک عدد بر اساس معیار های مختلف می باشد که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
قیمتبرای اطلاع از قیمت تماس بگیرید

خرید سینی نشا برنج رشت

 

فروش سینی نشا برنج رشت

 

برنج در محلی رشد می کند که از آب و هوای مناسب برخوردار باشد و خاک و آب مناسب دریافت کند. سینی های نشاء کاری تمامی ویژگی های مورد نیاز رشد و نمود نشاء برنج را فراهم می آورد. بنابراین می توانید بدون نگرانی به کاشت برنج بپردازید. فروش سینی نشا برنج در پارس صنعت از طریق تماس تلفنی و ارسال کالا به  محل شما امکان پذیر است.

با پارس صنعت خریدی بدون واسطه با قیمت مناسب را تجربه کنید. اعتماد به پارس صنعت به شما کمک می کند راه های تجاری را در شرایط خاص بیابید و در پی کسب موفقیت بی وقفه تلاش کنید.

 

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *