تهران، شادآباد

سبد خرید

فروش سینی نشا برنج در سیمرغ

مهرداد فرهادی
2020-12-02
04:32
No Responses
فروش سینی نشا برنج سیمرغ

کشت برنج در نواحی شمالی ایران زمین بویژه رودسر و استان خوزستان تاریخچه بسیار طولانی دارد. شواهد موجود نشان می‌دهد که برنج در این ناحیه قرن ها قبل از ميلاد مسيح و در دوران هخامنشیان رواج داشته است. گرچه در حال حاضر با در نظر گرفتن رشد روز افزون جمعیت ایران ، تولید داخلی برنج پاسخگوی نیاز مردم نیست و به همين دليل ، استفاده از برنج وارداتی نیز در ایران رواج یافته است.

شهرستان سیمرغ با مرکزیت شهر کیاکلا یکی از شهرستان ‌های استان مازندران در شمال ایران است. این شهرستان یکی از چندین استانی است که در زمینه کاشت و پرورش برنج فعالیت دارند. پارس صنعت به عنوان یکی از معدود تولید کنندگان تجهیزات کشت نشاء برنج، عهده دار فروش سینی نشاء برنج در سیمرغ است.

خرید سینی نشا برنج در میاندورود

شهرستان میاندورود یکی از شهرستان‌های استان مازندران به مرکزیت شهر سورک می‌باشد. این شهرستان از غرب به شهرستان ساری و از شرق با شهرستان نکا همسایه است. تولید نشا در تمامی گلخانه های مدرن توسط سینی های نشا انجام می گیرد.

بذرهایی که در سینی های کشت نشا کاشته می شوند در سلول های مجزا از هم هستند ولی همزمان با هم رشد می کنند.

در تولید سینی نشاء از جنس های متفاوتی استفاده می شود. آنها ممکن است از استیروفوم، پلی استایرن، پلی اتیلن، پلی پروپیلن و … ساخته شوند. تماس با ما یکی از راهکارهای خرید سبد نشاء برنج در میاندورود است.

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *