تهران، شادآباد

سبد خرید

فروش سینی برنج نشا رضوانشهر

مهرداد فرهادی
2020-12-10
13:21
No Responses
فروش سینی برنج نشا رضوانشهر

فروش سینی برنج نشا رضوانشهر

رضوانشهر به عنوان نگین شهرهای شمالی یکی بکرترین جاذبه های طبیعی را دارد که این شهر کوهستانی از نظر جاذبه و زیبایی بسیار شگفت انگیز است. در این شهر شمالی نیز کاشت برنج بسیار پرزحمت است و شالیزکار علاوه بر صرف انرژی و هزینه زیاد نیاز به صرف زمان بسیار نیز دارد.

اما امروزه با وجود شرکت هایی مانند پارس صنعت و ارائه ابزار های مهم در زمینه کشاورزی و برنج کاری و فروش سینی نشا برنج علاوه بر صرفه جویی در هزینه و زمان اشتغال زایی بسیاری در این زمینه به وجود آمده است.
شرکت پارس صنعت اولین شرکت خرید و فروش سینی نشا برنج است که با سابقه 30 ساله موفق به فروش انواع ابزارالات صنعتی  و انواع سینی نشا در ابعاد مختلف می پردازد.

فروش سینی برنج نشا لنگرود

لنگرود یکی از زیبا ترین و در عین حال خوش آب و هواترین شهرهای شمالی کشور است که دارای قدمت بییار بالایی است مهم ترین محصول این منطقه برنج خوش عطر و خوش طعم آن است که بسیار محبوب و مرغوب است. شالیکاران لنگرودی برا کاشت نشاء برنج مانند سایر شالیزکاران از روش های مناسبی استفاده می کنند.

روش کاشت برنج به صورت نشا در سینی نشا برنج از مناسب ترین روش ها برای داشتن محصولی با کیفیت است که برای رسیدن به این هدف فقط کافیست تا با مراجعه به شرکت پارس صنعتو در قسمت فروش به راحتی خرید سینی نشا برنج و با سایر ابزارهای مناسب و نیاز کشاورزی را بدون هیچ واسطه و محدودیتی انجام دهید.

مشخصات محصول

رنگ سبد نشاء کاری برنج در گیلان سبز و مشکی
جنس سبد نشا برنجپلی پروپیلن PP
زمان ماندگاریزمان ماندگاری یک عدد بر اساس معیار های مختلف می باشد که ما آن را مفید ۵ سال در نظر گرفته ایم
ابعاد۶۰*۳۰عمق ۳ سانتی متر
قیمتبرای استعلام قیمت تماس بگیرید 09935706747

 

👇🏻سفارش و خرید محصول از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 1 Average: 5]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *