تهران، شادآباد

سبد خرید

بانک نشاء برنج

مدیرسایت
2020-07-09
02:48
No Responses
بانک-نشا-برنج

بانک نشاء برنج یکی از استراتژی هایی است که به دولت و شالیکاران کمک کرده است با هزینه تولید کمتر اقدام به کشت برنج کنند. کشت برنج با کمک بانک نشاء برنج بسیار سریع تر خواهد بود و نشاء برنج که در شهر هایی مانند مازندران و گیلان کاشت و برداشت می شود با سایر شهر های استان های شمالی متفاوت است. در این مقاله از بررسی بانک نشاء برنج با پارس صنعت همراه باشید.

بانک نشاء برنج گیلان

بانک نشا گیلان همواره در صدر لیست های بانک نشاء برنج قرار دارد. بانک نشاء گیلان همواره جامع ترین بانک نشا کاری می باشد که توانسته است شهر های مرکزی استان گیلان مانند رشت، لنگرود، فومن، ماسوله، رودسر، ماسال، آستارا و صومعه سرا را پوشش می دهد. بانک نشاء برنج همواره محموعه ای است که به کمک آن می توانید انواع نشاء برنج را در سطح وسیعی تولید نمایید.

بانک نشا چیست و کاربردش کدام است؟

بانک نشاء در واقع مجموعه ای است که با استفاده از فضا، امکانات و نیروی کار محدود قابلیت تولید صنعتی نشاء برنج در سینی های نشاء را در سطح گسترده دارد و  نشاء تولید شده قابلیت ارسال به سایر استان ها را دارد. همچنین این نشاء ها با حداقل بذر و آبیاری تولید شده اند. از کیفیت بالایی بهره مند هستند.

بانک نشاء مزایای بسیاری دارد که از جمله آنها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • حداقل نیروی کار
  • حداقل بذر مورد استفاده
  • حداقل آبیاری برای نشاء ها
  • کارآفرینی
  • امکان تولید در سطح وسیع
  • عدم استفاده از نی، پلاستیک

این مزایا سبب شده است بانک نشاء برنج بیش از پیش مورد توحه قرار بگیرد و شالیکاران بتوانند در ایام های مختلف و فصول سرد و گرم سال به راحتی بتوانید به کشت و برداشت برنج بپردازید.

بانک نشاء برنج

ایا بانک نشا برنج می تواند تاثیری در دوبار کشت برنج داشته باشد؟

افراد زیادی همواره دوست دارند در شهر های مختلفی چون گیلان و مازندران به دوبار کشت برنج در سال بپردازند و به گونه ای زمان بندی کاشت و درو را انجام می دهند که به سرمای سرد زمستان برخورد نکرده و به سادگی محصولات خود را برداشت کنند. زمان کاشت نشاء برنج در مازندران 1 ماه زود تر از کاشت نشاء در گیلان است.

با توحه به این مورد بانک نشاء در گیلان و مازندران می تواند تاثیر به سزایی در کشت مجدد برنج داشته باشد. کشت مجدد برنج توسط بانک نشاء می تواند به سرعت انجام شود. پارس صنعت اقتخار آن را دارد که برای تهیه بانک های نشا برنج در مازندران، گلستان و گیلان و شهر های مرکزی این استان ها خدمات خود را به شرح زیر ارائه بدهد:

  • تهیه و تولید سبد نشاء کاری برنج
  • تهیه و تولید سینی نشاء کاری برنج مازندران
  • تولید سینی نشا کاری برنج در ابعاد مختلف
  • تولید سبد نشا کاری برنج یک بار مصرف
  • تولید سینی نشاء کاری و سبد نشاء کاری چند بارمصرف

بانک نشاء برنج

هزینه خرید بانک نشا برنج کاری

هزینه خرید بانک نشا برنج مازندران با هزینه خرید بانک نشا گیلان یکسان است. اما بستگی به سایز و ابعاد آن دارد. شالیکاران محترم می توانند جهت خرید سبد نشاء کاری با پارس صنعت در تماس باشند و هزینه ها را استعلام بگیرند. ارسال بانک نشاء برنج کاری در مازندران به صورت پستی انجام می شود و جهت پیگیری آنلاین می توانید از طریق کد رهگیری و همچنین تماس با پارس صنعت اقدام نمایید.

بانک نشاء صومعه سرا، بانک نشاء رودبار، بانک نشاء ماسال نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. برای استفاده از این بانک های نشاء می توانید سفارش خود را ثبت کرده و در محل مورد نظرتان دریافت نمایید.

 

بانک نشاء برنج

چگونه در شهر خود بانک نشا برنج کاری را تهیه کنید؟

چنانچه شهر شما یکی از شهر های شمالی ایران باشد، مانند شهر گیلان، مازندران، گلستان و بندر ترکمن و … می توانید در شهر خود اقدام به تولید بانک نشاء برنج کاری کنید می توانید ابتدا مراحل زیر را انجام دهید:

  • انتخاب سبد نشاء در ابعاد مناسب 
  • ثبت سفارش خرید سینی نشاء کاری برنج 
  • دریافت سینی نشا کاری برنج

پس از اینکه مراحل فوق را انجام دادید می توانید در گلخانه مورد نظر خود سینی های نشاء کاری را قرار دهید و سپس بذر گیاه برنج را کشت دهید. از آنجایی که این بذر ها نیاز به آبیاری کمتر، نیروی کار کمتر، هزینه تولید کمتر دارند می توانید با حداقل هزینه به خوبی برنج را در سطحی وسیع تر کشت بدهید. همچنین به یاد داشته باشید در این سینی های نشاء کاری می توانید چندین بار محصول کشت دهید، بنابراین پس از خرید سینی نشاء کاری برنج  چند بار مصرف در شهر خود، آن را به بازیافت تحویل ندهید. ضدعفونی نموده و برای دفعات بعدی استفاده نمایید.

برای ایچاد بانک نشاء برنج کاری در فومن، یا رشت، یا چالوس می توانید به روش فوق اقدام نمایید.

 

بانک نشاء برنج

پس از اینکه نشاء های برنج را در سینی نشاء کاری برنج کشت دادید می توانید آن ها را به شهر های اطراف گیلان، گلستان و مازندران ارسال کنید و به این ترتیب این محصول در چندین شهر به کشت می رسد. از جمله مزایای تولید بانک نشا برنچ کاری در شهر مورد نظرتان می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • یکبار هزینه و چندین بار برداشت
  • کارآفرینی
  • ایجاد بانک نشاء های وسیع در سطح شهر های مختلف
  • توسعه کشت برنج 
  • گردش اقتصادی بالاتر

این موارد باعث می شود به سادگی با کمترین هزینه گردش اقتصادی خوبی در صنعت کشاورزی در سطح استان هایی چون مازندران، گیلان و گلستان ایجاد شود. چنانچه در مورد کشت نشاء برنج در سینی نشاء کاری برنج مازندران و سبد نشا کاری برنج گیلان نیاز به مشاوره و راهنمایی دارید می توانید با پارس صنعت تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول بر روی کلمه «سینی نشا» کلیک کنید.

👇🏻سفارش و خرید سینی نشا برنج از طریق واتس اپ و تماس تلفنی 👇🏻

پارس صنعت : 09935706747

Click to rate this post!
[Total: 10 Average: 4.1]

مقالات مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *